Terug naar overzicht
HalloWij trouwen ook op 16/10.Ik moet enkel nog de bedankingen maken maar die kan ik pas maken als de kaartje die eraan moeten,afgeleverd worden door de drukker. De menu's worden momenteel gedrukt door de drukker.Naamkaartjes zijn grotendeels klaar.Nu nog wachten op alle bevestigingen.Ik moet misschien nog een jasje of dergelijke zoeken voor over mijn schouders indien het koud is die dag.Wij trouwen niet voor de kerk, dus sowieso komt er dan minder bij te kijken. Wij hebben gekozen voor een exclusiever avondfeest. Wij komen nooit in de kerk en zullen er in de toekomst ook zelden binnenkomen, dus we vonden een kerkelijk huwelijk nutteloos volgens ons.De ringen zijn reeds klaar, kapsel is uitgeprobeerd, mijn toekomstig is volledig gekleed, bloemen en corsages zijn besteld, de 'suite' is gekleed, fotograaf en dj liggen uiteraard vast, menu is geproefd, lunch bij mijn ouders ligt vast, lessen voor de openingsdans zijn in volle gang,hotelkamers voor een aantal gasten zijn geboekt, huwelijksreis is in kannen en kruiken (NY),...Ik zal wel iets vergeten zijn maarja, het belangrijkste is er, dus ik lig er niet wakker van ;-)
Wij trouwen 17/10, nog 1 dagje langer dan jullie dus :-)Straks gaan wij eens langs het copiecenter om eens te horen of we onze misboekjes daar kunnen laten drukken, Steven mag zijn kostuum dit weekend ophalen, de bedankjes worden deze week geleverd, volgende week mag ik mijn kleed ophalen. We moeten alleen nog een speech schrijven, zorgen dat iedereen weet waar ze wanneer moeten zijn, aan de zaal laten weten hoeveel mensen er komen, de kado's voor de ouders en getuigen nog regelen en dat is het zo ongeveer :-)En onze vrijgezellen is 26/09.We kijken er naar uit :-)
en hebben jullie gedacht aan een gastenboek? Of gaan jullie dat niet doen?FIE
Spannend e :).Vinden jullie ook niet dat sinds we de 50 dagen voorbij zijn, de dagen wegvliegen?'t Zal snel zover zijn; des te beter! :)
Zal ook blij zijn als het zo ver is. De moeders maken ons kop zot. Wij zijn de rust zelf...de mama's daarentegen. Vind het wel leuk bezig te zijn met die voorbereidingen en met onze danspassen, als koppel geniet ik daar wel van.Waar trouwen jullie?