Terug naar overzicht
Ik ben er dit weekend naar een huwelijksfeest geweest en het eten was echt in orde! Heel lekker. Mooie locatie ook trouwens! Receptie was buiten...langs het water! Prachtig!
Blijkbaar is deze zaal helemaal vernieuwd en wel schoon gedaan!Ik ben er zelf nog niet geweest maar heb enkel maar positieve reacties gehoord.groetjes
Hello, Mijn verloofde en ik vieren in 2010 ons huwelijksfeest in de Vossenberg. Onmiddellijk waren we verkocht aan de charmes van de feestzaal, groetjes
@menoka: wij moeten binnenkort langs bij de vossenberg.. als je dit ziet zitten, kun je me eens mailen op bttrouwen@gmail.com
Hallo,18 dagen geleden vierden wij daar ons huwelijksfeest. Alles prima in orde.Mooie tuin voor receptie en zelfs de koffie dronken wij buiten!Prijzen vielen zeer goed mee en het bruidskoppel mag er gratis overnachten.Ze hebben een stuk of 14 kamers wat voor ons zeer handig was want heel wat mensen kwamen van ver en bleven dan ook overnachten!Ook voordien, om alles te regelen, werden we steeds vriendelijk ontvangen. Groetjes,Synthia
Zaten jullie in de nieuwe zaal (niet deze met uitzicht op het water) en zo ja, met hoeveel personen was je?Is deze zaal niet te groot voor een man of 250?
Nee, wij zaten in de kleine zaal, wel bij het water. We waren maar met 130 personen op het avondfeest maar hadden dan ook maar 2/3 van deze zaal nodig. Ik dacht dat groepen tot 250 personen in de zaal aan het water terecht konden?
Hallo, wij zijn ook met een man of 250 en willen ook de nieuwe zaal. Het enige slechte argument dat ik al gehoord heb is dat het daar zeer koud kan zijn (zelfs in juli). Kan iemand dit bevestigen of (hopelijk) ontkennen?