Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer de vraag intredelied

16-9-2009 17:58:14
Hallo,
Het dilemma blijft maar duren...
Wat denken jullie ervan als ik mijn intredelied, YOU ARE van Dolly Parton) laat zingen door een man (mijn beste vriend komt samen met nog een jongen alle liedjes zingen)?
Zo dit het liedje minder mooi en magisch maken?

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 351

Natascha
10-10-2009
 Meld misbruik16-9-2009 22:12:31

Ik zou het persoonlijk toch door een vrouw laten zingen.De hoge tonen gaan denk ik een beetje eruit schieten als dit door een man wordt gezongen.
Wel een heel prachtig liedje.
Mijn intredelied is dochters van marco borsato.Maar mijn papa brengt me tot aan het altaar.

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik17-9-2009 8:18:41

Katrien,

Ik denk persoonlijk ook dat dat wat te hoog is om door een man te laten zingen...
Wij hebben 'going to the Chapel' van 'The Dixies'... lekker swingend!!! :-)

veel plezier.

Gr.
Tess
Nog 23 dagen (AAAaaa...)

Filip
19-9-2009
 Meld misbruik23-9-2009 20:22:48

Hallo Katrien,

wij hebben "When you say nothing at all" van Ronan Keatin gebruikt als intredelied. Mijn ma heeft mij naar voor gebracht, en mijn schoonvader heeft mijn vrouw aan mij geschonken. En ik vond het een goede keuze. De tekst vinden wij heel toepasselijk voor onze relatie. En blijkbaar begrepen de kerkgangers die boodschap wel. We kregen er toch goede reacties over.

Filip & Sarina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...