Terug naar overzicht
Hallo Liesbeth,Ik vind dat jullie vooral moeten vermelden wat jullie zelf willen en wat jouw gevoel je zegt.Ik zou toch ook zeker de naam van je schoonmama vermelden, zeker omdat jullie hier heel positief tegenover staan.Maar ik weet daarom niet zo goed of je de naam van je vader zijn nieuwe vriendin wel kunt weglaten, is natuurlijk een lastige keuze.Leggen de ouders misschien bij voor de trouw? want dan ga je idd waarsch de schoonpa op zijn tenen trappen als zijn nieuwe vriendin niet vermeld wordt? (tenzij ze nog maar pas samen zijn natuurlijk)Tja, praat er eens over met de andere partijen of "neutrale" personen rondom jou en hoor eens wat zij zeggen...Groetjes en veel succes nog!
Haar naam (dus met voornaam- want alleen Pieters vind ik PERSOONLIJK wat raar overkomen), en dan erachter vermelden: "R.I.P." of "in sweet memorian" of "die vanuit de hemel meegeniet", zoiets?
Hey Liesbeth,Eerlijk gezegd vind ik het wat cru om zijn overleden mama erbij te zetten en de nieuwe vriendin niet. Dan kan voor ruzie zorgen. En ik denk het laatste wat je wilt is ruzie tijdens je voorbereidingen.Ik persoonlijk zou schrijven.Ouders van de bruid:Frank & Ria Janssen - ClaesOuders van de bruidegom:Rudy & Vriendin peters - achternaam vriendinnaam mama - Pieters "in sweet memorian"Ik vind dat je de schoonvader niet als koppel kan opschrijven met je overleden schoonmoeder als hij een nieuwe partner heeft. Dat komt niet goed over bij je vader maar ook andere gasten zullen dit wat vreemd vinden, niet?Groetjes Sophie
De nieuwe vriendin is wel enkel een Lat- relatie. En ze zijn ook nog maar samen van begin dit jaar. Mijn vriend wil haar er absoluut niet hebben opstaan!! geen onderhandeling mogellijk!!!Ik denk dat ik ene verwijzing ga doen naar zijn mama. Ben er nog niet goed uit hoe. Maar de vriendin komt er echt niet op!!XXX Liesbeth