Terug naar overzicht
Tamara,Wij hebben dit in een excel-file gegoten en weten perfect tot op de 'euro' wat onze trouw ons kost... zeer handig! Geen onverwachte betalingen ofzo...Veel plezierGr.TessNog 23 dagen (AAAaaa...)
Ik heb ook een budgetplanner in excel. Ik heb dat een tijdje terug doorgekregen via een ander bruidje op dit forum. Als je wil, kan ik het ook doorsturen naar jou? Wel gemakkelijk want deze budgetplanner is redelijk volledig, nog niets tegengekomen die er niet opstaat :)Je moet me maar een mailtje sturen op trouw2010@hotmail.com en dan stuur ik je de budgetplanner op.Groetjes!
Kan iemand deze budgetplanner ook naar mij doorsturen aub? Dank u!wijgaantrouwen28082010@hotmail.comgroetjes
Dag bruidjes,Kunnen jullie ook het excelbestand naar mij doorsturen? (volders.karen@telenet.beAlvast bedankt,Karen
HalloHier nog een bruid-in-spé op zoek naar een goed budgetplan...Kan je het bestandje ook eens naar mij doormailen? Heel erg bedankt alvast!!!NatalieVandeVeire@hotmail.com
Hey,Om nog maar eens in herhaling te vallen... Zou je mij het excelbestandje ook kunnen bezorgen. 'k heb mij al lang voorgenomen om iets op te maken, maar lijkt er maar nie van te komen. Dus dat bestandje zou heel gemakkelijk zijn. Mijn e-mailadres is kinschots_kim@hotmail.com.Alvast bedankt in elk geval!GroetjesKim
Hoy,Hier ook een geïnteresseerde in het excel-bestandje. Is het mogelijk om het naar mij ook door te sturen. Alvast bedankt!sandra.kerstens@skynet.beGroetjes!
voo rmij ook graag: tinevdc@hotmail.comTx!!!
Ik wil het ook heel graag hebben, stuur je het aub naar anke.meulewaeter@gmail.com ??Dank u!!
Zou je dit ook even naar mij kunnen mailen ajb? Alvast bedankt.simonsnans@hotmail.comgrtjs Nancy
Wij gaan trouwen op 20 november 2010. Zou iemand mij dat excelleke ook eens kunnen door sturen? maarten.beke@scarlet.be
Zou iemand mij ook het excel-bestandje kunnen doorsturen? jili.de.weyer@gmail.com