TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
4-9-2010
|
18-9-2009 15:31:44
Alles mag, 't is toch jullie dag, jullie feest, dus jullie regels ;o)
Meestal is de tweede dans een dans van de bruidegom met zijn mama en de bruid met haar papa. Maar als jij nu graag op een bepaald liedje wilt dansen met je vader en nadien je man op een ander liedje met zijn moeder, dan zou ik dat gewoon zo doen.
Wij zijn ook nog aan't nadenken over de tweede, derde... dans. Onze ouders zijn beide gescheiden en hertrouwd. Dus ik heb een vader, stiefvader, schoonvader en stiefschoonvader. Als ik met iedereen moet dansen, dan moeten we nog vier extra dansen doen. En ik ben al zo'n slechte danser!
|
|
Lindsay
28-8-2010
|
18-9-2009 16:43:15
hmm probeer er rekening mee te houden, dat als je meer aparte liedjes neemt dat het langer duurt voor de andere genodigden. Mensen zien dansen mag misschien niet te lang duren als je veel dansertjes bij de andere genodigden hebt.
Bij ons is het een liefje waar mijn papa en ik iets mee hebben, maar mijn aanstaande zou op hetzelfde liedje met zijn mama dansen. Hoewel dat dan niet volledig toepasselijk is, maar ja...
|
|
Carolina
1-8-2009
|
18-9-2009 20:52:36
Wij hadden de openingsdans 2de dans: vader bruid - bruid en moeder bruidegom - bruidegom een stuk in het liedje vroeg de dj om te wisselen. Wij hebben dan voor de getuigen gekozen. Omdat mijn schoonvader dood is, mijn vader heeft dan nog gedanst met mijn moeder. Dan is er weer gevraagd om te wisselen. Dan heb ik gewoon een nonkel genomen en Bart met de dochter van zijn zus.
dus 2de dans was 3 maal dansen op 1 liedje. Tracy chapman met sorry. Een keuze van de dj.
groetjes, Carolina
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|