Terug naar overzicht
Wij hebben Norbert Bethune geboekt voor ons huwelijk. Ons gesprek bij hem thuis is nog wel even weg natuurlijk.Hij klinkt vrij nors aan de telefoon maar daar zou ik me niet door laten afschrikken, heb enkel nog maar goede reacties gehoord van mensen die wel de viering hebben laten doorgaan. Boek enkel als je zeker bent dat het doorgaat, anders wordt hij naar verluid een beetje onvriendelijk :-)Lijkt mij een correcte man, de vragen die je moet beantwoorden (over nadenken, je krijgt deze door via mail) zijn erg speciaal. Het laat je zelfs even nadenken over dingen waar je eigenlijk nog niet bij stilstond.Hou er rekening mee dat exclusief misboekjes het je ongeveer 400 Euro zal kosten. Kilometers + boeking. En een voorschot van 100 Euro om vast te leggen. Dat zit in de 400 Euro inbegrepen hoor. Misboekjes zal nog wel een behoorlijke meerkost zijn.Veel succes
Hallo lindsayIk ben heel blij met je bericht wat idd hij klonk heel nors aan de telefoon en daardoor was ik een beetje geschrokken !!Ik heb ook al heel veel goeds over hem gelezen en wacht nu tot wanneer hij mij terugbeld!!Ik kijk er echt naar uit en ben nu wel heel beniewd naar zijn vragen !!BedanktKatty
Dag Katty,Wij hadden onze viering met Norbert Betune, hij klinkt inderdaad vrij nors aan de telefoon, maar laat je daar zeker niet door beïnvloeden.Onze viering was super en heel persoonlijk!Je krijgt op voorhand een hele vragenlijst die je dan moet voorbereiden en terug doorsturen met de antwoorden voor je op gesprek gaat, dit geeft hem de kans alles voor te bereiden.Zijn echt wel héél diepe levensvragen hoor soms waar je niet zomaar een antwoord voor hebt.Misboekje stelt hij zelf op, voor de tektsten heb je keuze uit 100 pagina's ofzo.Ikzelf stuur liever geen dingen door, hij heeft dat niet zo graag dat er zaken online verschijnen, ik begrijp dat ook wel, anders doe j"e alleen maar copy paste, terwijl het toch de bedoeling is van een persoonlijke viering te hebben.Vertrouw maar op hem, komt allemaal goed.GroetjesSuccesMarieke
Ik ben ook van plan om geen traditionele viering te houden.Ik twijfel nog tussen rent a priest en de goede herder.Kan je de misboekjes niet zelf drukken? Ik heb zelf heel veel teksten bij elkaar gezocht...GroetjesJessica
Bedankt voor jullie reacties, wij gaan onze boekjes zelf maken , met eigen teksten !! we willen echt dat het onze dag wordt ...Ik ben heel blij om al deze possitieve reacties te lezen
Wij kozen voor de mensen van "de goede herder"!! heeeel goed!! en geen norse man aan de telefoon!!!Patricia