Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb mijn kleed onlangs bij koonings gekocht en ik vind het een super winkel. Als je snel bent kan je nog profiteren van -50% op de collectie van 2009. Ik zou wel best een afspraak maken, zeker omdat het (voor mij toch niet) niet echt bij de deur is... Dit kan je gewoon online doen. Ik vond dat ik een super vriendelijke verkoopster had (mandy, denk ik) waar niets teveel voor was. Ik had enkele maanden geleden een erg negatieve ervaring opgedaan bij bruidswinkel lilian claes en voor mij was het dus een hele openbaring om in een vriendelijke winkel te komen :). Ik heb er mijn kleed dus ook gekocht, aan de helft van de prijs ;). Het is gewoon een hele grote winkel. In de meeste bruidswinkels vind je een stuk of 20-25 verschillende merken als je geluk hebt. Bij koonings zijn het er 45 (35 al alleen voor bruidskleding) dus je hebt er echt veel keuze.Ik zou gewoon gaan! Veel succes!
Voor mij idem, zeer aangename winkel, alles is mogelijk, veel merken en je mag alles proberen, totaal niet pushie. Voor mij is het meer dan een uur rijden maar ben echt tervreden :)GrtjsKarin 22052010
Hey, Je bent mss ondertussen al geweest, maar als het nog niet is...Absoluut de moeite!!Ik heb er mijn kleed eind juli gekocht en ze zijn er idd heeeeeeeeel vriendelijk.'t is echt de moeiteGroetjes