Terug naar overzicht
zeker blijven zoeken als je je kleed nog niet gevonden hebt waarvan je dacht: "dit is het" :-)ik ben gaan passen en heb een kleed gepast dat op het eerste gezicht totaal mijn genre niet was. tot ik het paste ... en ik wist direct dat dat het was!amai helemaal alleen op jacht geweest? zou helemaal niet voor mij zijn, ben daarvoor een te grote twijfelaar :)kan je wel niet helpen voor het merk marylise, het mijne komt van mia monta - zottegem en is van het merk "forget me not"veel succes nog!An10/10/09
Hoi StefanieBij bruidsmode Conny in Maria Aalter hebben ze ook het merk marylise. Dit is echt een prachtige winkel waar je altijd welkom bent, zelfs zonder afspraak!Veel succes!
Bij le chapeau in a'pen verkopen ze ook Marylise. Is trouwens ook mijn favoriete merk :o)
Bij prima donna in Deerlijk hebben ze Marylise en in Deinze bij Bruidscouture Elena. Beiden heel mooie winkels en zeer vriendelijk. Ik ga ook een kleedje van Marylise kopen in 1 van deze 2 winkels.
Bij Pierre-Yves in Aalst hebben ze ook Marylise.Succes!
Ik ben getrouwd in een jurk van Marylise en heb het gekocht bij Cony in Maria-Aalter. Ben heel tevreden van deze winkel. Zeker een aanrader!Veel succes in de zoektocht!Kathy
Ik ben vorige week mijn kleed gaan kiezen in Le Chapeau Antwerpen. Zeer leuke ervaring trouwens!Heb daar enorm staan twijfelen tussen 2 kleedjes, eentje van Cymbeline en eentje van Marylise. Het is uiteindelijk die van Cymbeline geworden!Je weet het gewoon als je het juiste kleed aanhebt.05/06/2010
Hoi Ik heb ook een kleedje van Marylisse gekocht .Ik ben daarvoor bij La Sposa in Roeselare geweest.De service was er op en top .Een echte aanrader , wel best even op voorhand een afspraak maken .Dan hebben ze alle tijd van de wereld voor je .Mijn kleedke kost iets van een 1150 Euro + 125 euro voor bijpassende schoenen + 65 euro bijpassende oorbellen .Begin volgende maand mag ik voor mijn eerste pasbeurt .( Huwelijk is op 19 december 2009)La Sposa is de enige winkel die ik heb bezocht en het was onmiddelijk raak.Je wacht gewoon het kleedje af waar je meteen een "wooooooow" effect bij hebt !Zo was het bij mij althans .Succes ermee