Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'Just Married'

21-9-2009 16:57:30
Hallo,

Ik had graag ergens bikini gekocht waar 'just married' opstaat. Via internet kan je deze wel bestellen maar ze zijn al snel redelijk duur en dan ben je nog eens niet zeker dat je wel iets deftig in de plaats krijgt.
Weten jullie waar ik ergens kan zoeken?

Bedankt!

Sylvie
16/10/2009

Sylvie
16-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 539

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik21-9-2009 18:40:23

bij weddinggiftshop.nl kan je hem bestellen voor 45€

Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik22-9-2009 9:39:30

Voor 45 euro + 7.5 euro verzendingskost; bedankt voor het antwoord maar dat is een perfect voorbeeld van 'redelijk duur en niet zeker van de kwaliteit' :)

sofie

Meld misbruik22-9-2009 10:48:36

bij H&M of elders een "blanco" bikini kopen en zelf 'just married' erop laten drukken of indien je handig bent kan je het er ook met textiel stift zelf op schrijven. Geen idee wat dit kost maar denk wel goedkoper als de online bestelling en je bent zeker dat het past.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...