Nu Online
Momenteel zijn er 510 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dj's Sonatek

21-9-2009 20:41:03
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met Sonatek.
Of hebben jullie nog aanraders regio West-Vlaanderen?

Bedankt
Groetjes van Cynthia

Cynthia
30-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 702

sam
18-6-2010
 Meld misbruik21-9-2009 21:02:51

hoi,wij hebben poll van ghent.
Echt goed en niet zo duur.
ze zijn van harelbeke.
www.pollvanghent.be

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik22-9-2009 7:47:19

Wij hebben hem vorige zomer gevraagd voor mijn verjaardag en voor het jaar ervoor voor mijn vriend zijn verjaardag. Wij vonden hem echt heel goed.

Hij luistert echt naar wat er gevraagd wordt en je mag hem een playlist geven. Hij probeert hier zoveel mogelijk liedjes van te draaien. Hij vind dit blijkbaar gemakkelijk omdat hij op deze manier zoveel mogelijk rekening kan houden met de wensen van de klant. Hij draait echt muziek van de jaren 50 tot hedendaagse muziek. Het is wel zo dat hij geen hele avond een specifiek genre speelt (zoals enkel StuBru-muziek of trance of techno). Hij probeert een beetje voor iedereen te draaien.

Wij waren alleszins heel tevreden en nemen hem dan ook voor ons trouwfeest.

groetjes

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik22-9-2009 9:18:17

Wij hebben 2 More DJ's gehad via KVC-Productions. Omdat ons feest iets verder was, was er een meerkost voor de verplaatsing, maar ze zijn met twee, dus meer inspiratie! En al onze gasten, jong en oud vonden dat ze het geweldig goed gedaan hebben, heel de avond ambiance!
Maar als ik een tip mag geven: vraag aan kennissen van jou of ze geen DJ kennen. Wij hadden er eerst één geboekt op basis van goeie recenties op internet, maar vrienden van ons hadden deze eens zien draaien en hebben ons direct gebeld om te zeggen dat hij echt niks voor ons was. Uiteindelijk waren 2More DJ's ook een wilde gok, want geen tijd meer, maar ik heb er wel over gestresst!
Veel plezier alleszins!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...