TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annabel
12-6-2010
|
21-9-2009 21:25:02
he dorien, heb net hetzelfde meegemaakt.trouw een maand voor u en ook ik heb mijn kleedje algekozen. ben ook zo hard gaan twijfelen zodat ik toch terug gegaan ben.heb me uiteindelijk bij dezelfde jurk gehouden. ;) ik heb mijn eerste pa in december en dat zal bij jou niet veel later zijn...ik weet dus niet of je nog kan veranderen maar zou toch nog eens terug gaan en vragen om uw jurk te passen...tenslotte...klant is koning en gaat over toch wat geld he!bel hen en vraag het en norma zal da wel lukken. ik had ook ni echt dat wowgevoel maar koos toch terug voor dezelfde jurk dus ja????ga ervoor meid!!!
grts en succes!!! anna
|
|
Karmen
29-5-2010
|
21-9-2009 22:03:09
Wat is het precies waar je aan twijfelt? Ik denk dat dat wel normaal is, omdat je je kleedje zo lang op voorhand gekozen hebt. Maar waarschijnlijk is er geen reden toe! Gewoon nog eens gaan passen! Misschien vragen om nog eens wat anders te mogen passen, zou ik zeggen, & dan niet meer omkijken! :)
|
|
annelies
9-5-2009
|
22-9-2009 10:33:31
Hallo,
Ja toen ik trouwde had ik ook dat gevoel.Maar ik straalde op onze dag. Er zijn zoveel kleedjes die je wel eens zou willen passen en die je graag ziet. Maar dat gaat nu eenmaal niet. Ik denk dat dit normaal is. Als je het bij het kiezen graag zag en je stond er goed mee dan zou ik niet twijfelen. Ga het nog eens passen in de winkel en dan kan je nog beslissen. En neem eens iemand mee die het nog niet gezien heeft en vraag haar reactie eens. Veel succes met de voorbereidingen,
Groeten, Annelies.
|
|
Tina
6-2-2010
|
22-9-2009 11:35:13
Hey Dorien
Je bent zeker niet de enige met twijfels! Ik heb hier ook nog maar net een berichtje gepost op de forum omdat ik zelf ook zo aan t twijfelen ben over mijn jurk. Moeilijk he!! Misschien zullen we pas 100% gerust zijn als we bevestiging hebben van ons vriendje dat het goed is?
Veel geluk met je keuze!
|
|
Isabel
12-12-2009
|
23-9-2009 9:23:28
Dorien
er was hier ooit een meisje op de site dat bijna zot kwam van de gedachte over haar kleed. ze had nog 2 wkn te gaan en het was echt haar gedacht niet...ze had een ander zien hangen...bijna iedereen hier op de site heeft haar ertoe aangezet om gewoon eerlijk haar gedacht te zeggen tegen die dame. heet is jouw dag Dorien, dan mag je toch niet ongelukkig zijn, want wat is nu het mooiste bij die dag? dat kleed toch? niet? ga gewoon naar die winkel meid en zeg dat!!! je hebt nog tijd genoeg. als je een ander kleed daar koopt kunnen ze toch niet moeilijk doen? dan houden ze gewoon je 700euro voor je nieuwe keuze!! Alé, hopelijks doe je het let us know!!
gr Isabel 12-12-09
|
|
ariadne
5-9-2009
|
23-9-2009 21:02:05
Beste Dorien,
Het meisje waarover hieronder sprake bij Isabel haar berichtje, dat was ik. Mijn verhaal: ik had een jurk gekozen, een gekleurd (bruine rok en beige top), een mooi kleed maar geen traditioneel trouwkleed. Het werd volledig op mijn maat gemaakt, 16 weken wachttijd. Toen ik het terug mocht gaan passen, waren we drie weken voor ons huwelijk. Ik kwam binnen in de winkel, en zag een prachtig wit kleed hangen... Maar, ik praatte het mezelf uit mijn hoofd: ik moest nu niet meer gaan veranderen, zou onmogelijk zijn ! ik paste mijn gekozen jurk, ok ja het was mooi, maar ik was mijn WAUW gevoel volledig kwijt. Ik zei niets, en ging na de pas gewoon naar huis...De dagen die volgde werd ik bijna gek van mezelf.Ik vertelde het aan mijn ma, en hier op het forum. Ik sliep niet meer, en kreeg geen hap eten meer binnen. HIer op het forum raadde iedereen me aan om toch proberen terug te gaan naar de winkel, ook mijn mama werd bijna gek van me, en wou niet dat ik op de trouwdag ongelukkig zou zijn over mijn kleed. Zo gezegd, zo gedaan, na vijf dagen ben ik met mijn ma terug naar de winkel gegaan, met lood in mijn schoenen. Ik dacht: die mevrouw gaat me helemaal gek verklaren ! Toen ik binnenkwam in de winkel, zag ik mijn droomjurk niet meer hangen, en begon ik direct te wenen, ik zat zo onder de spanning...Ik vertelde de winkelmevrouw dat ik twijfelde over mijn kleed, en ze begon te lachen ! Wat wil je dan? vroeg ze, en ik zei: dat kleed dat daar vorige week hing! Ok, we zullen het passen zei ze ! Ik geloofde mijn oren niet !! Dus het kleed was er nog, en het feit dat ze me liet passen, wou dus zeggen dat er eventueel iets kon ! Ik paste de jurk, en ze zat me als gegoten, precies voor mij gemaakt.. Opnieuw begon ik te wenen, DIT WAS MIJN JURK !! Echt mijn droom...En compleet het tegenovergestelde of mijn eerste keuze: mijn eerste kleed bruine rok, beige top, dit kleed een wit trouwkleed compleet met sleep en al... We waren toen twee weken !!! voor ons huwelijk. Mijn eerste jurk heeft de mevrouw als pasmodel in de winkel gehangen, en ik heb het geruild voor de witte jurk, aangezien het pasmodel mij als gegoten zat, heb ik die jurk dus kunnen nemen. Laten maken kon natuurlijk niet meer, er was nog maar twee weken tijd, maar dat was ook helemaal niet nodig. ik had eveneens op de eerste jurk een voorschot betaald van 500 euro, en deze is gewoon verrekend geweest bij mijn nieuwe jurk...
Vanaf het ogenblik dat ik gewisseld had van kleed, kon ons huwelijk niet snel genoeg komen ! Tot die dag was ik één en al stress voor onze trouw, maar eenmaal mijn nieuw kleed, viel alle stress van me af, en keek ik zo erg uit naar ons huwelijk ! Het is dan ook een prachtige dag geworden, en voortdurend kreeg ik echt van IEDEREEN complimenten over mijn kleed. Mijn ventje vond het ook schitterend, heb hem achteraf ook mijn eerste kleed op foto getoond, en hij was heel blij met mijn uiteindelijke keuze ! Nog steeds ben ik aan het nagenieten, en mijn kleed heeft tot twee weken na onze trouw in mijn badkamer gehangen, en dagelijks stond ik er nog naar te kijken. Ben er nog steeds verliefd op...hihi het zit nu bij de droogkuis, en dan komt het op een paspop in mijn slaapkamer.
Ik denk dat mijn verhaal duidelijk is en niet veel uitleg meer behoeft: als je twijfelt: GA TERUG EN VOLG JE GEVOEL !!
groetjes een gelukkig getrouwde bruid 5/9/2009
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|