Terug naar overzicht
Hey, wij hebben dit gebruikt, hééél erg grappig en leuk om te zien maar niet iedereen wou hieraan meewerken, we hadden in totaal 150 gasten en er stonden er maar een 10-tal op. Zou zeker ook een gewoon boek gebruiken als ik u was.Groetjes.
Wij zijn 't wel van plan, hadden 't gezien bij vrienden (ook 't resultaat) en vond 't wel grappig. Er was ook wel goeie vriend mee van de bruid die dan zo de mensen aan 't praten probeerde te krijgen, vragen stelde, ....
Hallo,Wij hadden De Praatpaal.Ik denk dat het wat afhankelijk is van uw publiek. Bij ons stond er ook meestal dezelfde gekke bende op.Oudere mensen hebben er precies schrik van =).Achteraf bekeken toch wel veel geld...GroetjesMarieke
Wij gaan op onze trouwdag een videograaf hebben en een 'babbelbox' is inbegrepen in prijs. Dit vinden we super want anders had het allemaal beetje duur geworden.groetjesKim
wij hadden ook beide: een videogastenboek (babbelboxopdvd)en een echt boek. Idd niet iedereen spreek in je videogastenboek, maar ook niet iedereen schrijft in het boek. Ik denk door beide te voorzien, we toch van bijna iedereen een boodschap hbbn gekregen. En een videogastenboek is dan mss wel meer voor de jonge mensen (alhoewel ook heel wat oudere mensen er in gesproken hebben), de beelden zijn wel hilarisch! En dat heb je natuurlijk minder met een geschreven boodschap. Een beeld zegt soms toch wel meer...