Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

22-9-2009 14:56:23
Dag bruidjes,

ik wou eens polsen wie van jullie er gebruik zal maken van een videogastenboek. Mij lijkt het wel een leuk idee, maar mijn verloofde is er niet zo voor te vinden.

Groetjes

Nathalie
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 364

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik22-9-2009 15:34:15

Hey, wij hebben dit gebruikt, hééél erg grappig en leuk om te zien maar niet iedereen wou hieraan meewerken, we hadden in totaal 150 gasten en er stonden er maar een 10-tal op. Zou zeker ook een gewoon boek gebruiken als ik u was.
Groetjes.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik22-9-2009 16:44:52

Wij zijn 't wel van plan, hadden 't gezien bij vrienden (ook 't resultaat) en vond 't wel grappig. Er was ook wel goeie vriend mee van de bruid die dan zo de mensen aan 't praten probeerde te krijgen, vragen stelde, ....

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik22-9-2009 21:48:28

Hallo,

Wij hadden De Praatpaal.
Ik denk dat het wat afhankelijk is van uw publiek. Bij ons stond er ook meestal dezelfde gekke bende op.
Oudere mensen hebben er precies schrik van =).
Achteraf bekeken toch wel veel geld...

Groetjes

Marieke

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik23-9-2009 7:55:11

Wij gaan op onze trouwdag een videograaf hebben en een 'babbelbox' is inbegrepen in prijs. Dit vinden we super want anders had het allemaal beetje duur geworden.

groetjes
Kim

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik24-9-2009 14:36:53

wij hadden ook beide: een videogastenboek (babbelboxopdvd)en een echt boek. Idd niet iedereen spreek in je videogastenboek, maar ook niet iedereen schrijft in het boek. Ik denk door beide te voorzien, we toch van bijna iedereen een boodschap hbbn gekregen. En een videogastenboek is dan mss wel meer voor de jonge mensen (alhoewel ook heel wat oudere mensen er in gesproken hebben), de beelden zijn wel hilarisch! En dat heb je natuurlijk minder met een geschreven boodschap. Een beeld zegt soms toch wel meer...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...