Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Els

23-9-2009 8:48:34
Dag Els,

Dat er mensen die zo cru en onbeleefd zijn. Dat zij dan maar hun dikke nek en alles in hun "duur" kleedje steken. Jij weet wat belangrijk is en waar je je goed in voelt. Ben eerlijk gezegd geschokt dat er mensen zo een uitspraken durven doen.
Ik moest je even een hart onder de riem steken omdat ik het er eventjes over vond.

Allez geniet van je dag en je zal stralen.
Laat dat mens haar mening maar voor haar houden. En we weten wel beter ;-)

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 457

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik23-9-2009 9:40:26

waarover gaat dit? Een verdwaald antwoord?

nele
17-7-2010
 Meld misbruik23-9-2009 9:51:44

Ja er was iemand die op item "Coctailkleed ipv traditionele trouwjurk" een niet zo een vriendelijk antwoord gaf op Els haar reactie.
"@ Els
Niet iedereen wil trouwen in een kleed dat uit een gewone, ordinaire kledingwinkel komt... "
Sorry maar is ieder zijn keuze wat hij doet of draagt en zeker zo een mensen moeten er geen oordeel over geven.

Groetjes

Nele

joke
14-8-2010
 Meld misbruik23-9-2009 13:55:22

och je moet je dat zeker niet aantrekken e ge doet aan wat je zelf wilt en je zal zeker stralen dan zenne!!!!

Geniet van je dag e
joke 14/08/2010

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik23-9-2009 16:33:58

Een forum dient om je mening te zeggen bij mijn weten. Ik ken NIEMAND die in zo'n kleed zou willen trouwen dusja. Ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt :-)
En mijn kleed is niet overdreven duur hoor. Duur is dan ook relatief :-)

En Nele, als jij al geschokt ben van zo'n uitspraak, ben jij blijkbaar niet veel gewend...

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik23-9-2009 16:54:18

@Channa: kindje toch, hou eens op... De vraag was trouwens wat je zou vinden van een cocktailjurk ipv een traditionele trouwjurk. Jij antwoordde geheel naast de kwestie. Mensen kwetsen is op zo'n goedkope manier enorm gemakkelijk, jij bent er duidelijk een geoefend persoontje is. Hopelijk bots jijzelf nooit op dergelijke individuen.
@Els: eenieder moet op zijn/haar huwelijk doen waar hij/zij zich goed in voelt, enkel dan beleef je een ware topdag. Tradities deugen voor de ene, helemaal niet voor de andere... volg je hart, dan ben ik er alvast zeker van dat je een stralende bruid zal zijn!!!

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik23-9-2009 17:07:40

@ Els: trek je alle commentaren zeker en vast niet aan. Mensen spreken vaak uit onwetendheid. Het is jouw dag dus zorg ervoor dat jij je goed voelt. Al de rest is bijzaak!
dikke knuffel en geniet van je dag!
Kathleen

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik23-9-2009 17:50:29

@ Channa

De één kan misschien minder aan zijn kleed geven dan de andere, en je mag gerust uw mening geven, maar dit kan eigenlijk toch ook op een subtielere manier zonder dat je misschien iemand moet kwetsen. Ik ken eigenlijk wel mensen die in "zo'n" kleed willen trouwen, het moet niet uit een merkenwinkel komen om mooi te zijn.
@ Els
Laat je zeker en vast niet ontmoedigen door deze opmerking, zolang jij je goed voelt in uw kleed naar keuze dan is het goed, maakt niet uit van waar het komt.

Groetjes Jessica,
26/11/2009

Liesbeth
24-4-2010
 Meld misbruik23-9-2009 18:40:51

Els,

In www.anne-sophie.be in Sint-Martens-Latem, hebben ze ook mooie jurken. Het is een outlet winkel, ze verkopen wel geen trouwjurken, geen wit.
Ik wens je veel succes met je keuze.

Aan Channa:
Dit forum is om elkaar tips te geven met respect voor elkaars mening! Niet iedereen is gezegend met een ruim budget, maar wil het toch feestelijk maken.

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik23-9-2009 19:46:48

Sommige mensen met een duurder 'echt' trouwkleed hier zullen minder stralen omdat hun lelijk karakter hun kleed zal overschaduwen volgens mij... Els & Cindy, geniet van jullie cocktailkleedje! ;)

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik23-9-2009 20:47:33

@ Karmen... Wat? Ben je jaloers? :D

Die commentaar hier doet mij alvast niets. Ik kan wel tegen een stootje :-))

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik23-9-2009 22:02:03

Waarop zou ik jaloers zijn? Ik heb hier van jou nog helemaal niks gezien, waar ik enigzins jaloers op zou kunnen zijn! :)

Ik heb een 'duur' kleed, maar dat maakt mijn geluk niet, hoor! Kon er niet minder om geven hoeveel mijn kleding kost! Het geluk zit in andere dingen, hoor, meid, hopelijk kom je daar wel nog eens achter!

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik24-9-2009 9:07:34

Vind ik ook! En mag ik meteen ook meegeven dat ik hoop dat Channa en nickname is? Want ik ken dan weer werkelijk NIEMAND die zijn kind zulk een afschuwelijke naam zou geven!

janny
4-9-2009
 Meld misbruik24-9-2009 12:22:00

Dag Els
Het voornaamste is, draag waarin je je goed voelt en probeer zoveel mogelijk van je dag te genieten. Wat betreft die Channa, naam zegt al genoeg zeker!!! Denk wel dat wij bruidtjes elkaar onze mening mogen geven. Maar ben ervan overtuigd dat dit op een beleefde manier kan. O ja wij zijn getrouwd op 04/09 en was een hele mooie dag, en ik...ben enorm gelukkig met men vrouwtje. En...ze was prachtig, niemend heeft in haar kleed komen kijken waar het vandaan kwam. Dus veel geluk met je zoektocht Els.
Grtjs

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik25-9-2009 11:35:59

Ik ben het eens met de meeste van deze berichten; dit forum is voor iedereen om gedachten en ideetjes uit te wisselen. Als er iemand iets plaatst waar je je niet kunt in terugvinden kun je het beter nalaten van te reageren. Ik heb hier zelf ook eens wat meningen gevraagd en ben toen ook wel bedolven onder de beledigingen terwijl ik tenslotte met mijn huwelijk wel 100% mijn zin heb gedaan en dat doet iedereen uiteindelijk hé. Dus lieve Els, je trouwt in het kleedje van jouw dromen/wensen of dat nu duur is of niet, dat doet er inderdaad niet toe. Jij moet stralen en genieten en zeker doen, want die heerlijke dag is voorbij voor je't weet.

Els
7-8-2010
 Meld misbruik25-9-2009 17:16:21

Ik heb gisteren pas alle reacties gelezen op het originele bericht en was eerst idd wat aangedaan van die ene reactie, maar ben blij dat er zoveel mensen positief op reageerden. Voor mij is dit een site om ervaringen en tips te delen en niet om discussies aan te gaan.
Jammer dat sommigen het anders zien, maar ik trek me op aan het feit dat de meeste bruiden deze site hier wel goed gebruiken.
Groetjes,
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...