Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwart-wit trouwthema

25-9-2009 15:17:17
Hallo bruidjes,

ik wil graag even jullie hulp en inspiratie inroepen. Wij hebben nl ons gedacht gezet op een zwart-wit trouwfeest, en nu wou ik vragen of jullie nog ideetjes hebben? Wij dachten aan witte bloemen met een zwart lint, witte kaarsen, zwarte servietten...

De zwarte servietten kunnen wij huren via onze feestzaal maar dit komt op 1euro per serviet, dus dit loopt natuurlijk snel op, misschien weten jullie waar wij dit goedkoper kunnen huren? En evt zwarte strikken voor rond de stoelen,...

Ik zoek ook nog een zwartwit ideetje om de mensen een plaats te geven aan tafel?

Alvast bedankt voor al jullie hulp!!

Groetjes,
Anke

Anke
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2104

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik25-9-2009 15:21:40

Een ideetje voor tafelthema's: schaakstukken, bv. witte torens, zwarte torens, witte paarden etc.

caroline
16-7-2010
 Meld misbruik25-9-2009 18:16:29

ik werk met hetzelfde thema !! hahahaha
Kheb veel ideetjes gevonden door te googleen, zwart/wit huwelijk intikken, of in het engels, en dan naar de fotos bekijken. Veel plezier met de planning.

caroline
16-7-2010
 Meld misbruik25-9-2009 18:16:48

Kheb veel ideetjes gevonden door te googleen, zwart/wit huwelijk intikken, of in het engels, en dan naar de fotos bekijken. Veel plezier met de planning.

caroline
16-7-2010
 Meld misbruik25-9-2009 18:18:56

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik26-9-2009 13:18:41

Hey,

wij werkten rond het thema Italië.
Op de borden lagen de stoffen servetten van de cateraar.
Maar als extraatje stopten we in de glazen een klein papieren servetje (in groen, wit en rood). Dit zorgde meteen voor een héél kleurrijke zaal!!

Misschien ook een ideetje voor jullie om zo een zwart-wit overzicht te krijgen?!

Groeten van Sabrina
50 dagen getrouwd!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...