TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ariadne
5-9-2009
|
26-9-2009 17:49:16
Hallo Katrien,
ik heb mijn trouwkleed binnen gedaan bij de nieuwkuis op zelzate (hoek busplein richting Grote Markt) Ik HOOP dat het daar goed is (ben er nogal aan gehecht hoor!), maar heb ik toch horen zeggen van wel. Ze hingen er toen ik het binnenbracht met Vijf trouwkleedjes om te kuisen, dus ze zullen wel ervaring hebben zeker !
ik kom hier binnenkort een link plaatsen met wat fotokes hoor! Heb jij ergens foto's?
groetjes 5/9/2009
|
|
Katrien
5-9-2009
|
26-9-2009 18:01:06
Hey Ariadne Bedankt voor de tip! Kan je me nog eens laten weten of je tevreden bent van het resultaat als je je kleedje terug hebt? Wat ga jij verder doen met je kleedje? Ik weet het nog niet goed: enerzijds zou ik het jammer vinden om het te moeten weg doen maar anderzijds heb ik er eigenlijk geen plaats voor! Momenteel hangt het in de hoes aan de buitenkant van mijn kleerkast, maar ja, das niet zo handig. Voorlopig ga ik het zeker nog niet wegdoen want volgend jaar doen we mss een reis met onze fotograaf, samen met andere koppels die dit jaar getrouwd zijn. Sinds deze week heb ik al foto's die een vriend van ons nam op de receptie + dansfeest. Ik weet niet hoe ik ze op internet moet zetten?? Hoe doe jij dat? Vandaag zijn we bij de fotograaf de bedankingsfoto's gaan kiezen. Dus ik heb er al enkele gezien voor het album! Groetjes! xxx
|
|
ariadne
5-9-2009
|
26-9-2009 19:33:38
hallo katrien,
ik zal je het resultaat van de nieuwkuis zeker laten weten ! ik denk dat ik er over twee weken om mag. Ik heb lang getwijfeld wat ik met mijn kleed ga doen... enerzijds dacht ik om het niet te laten kuisen, de sporen van die dag heeft ook zijn charmes vond ik. Maar ja, dan kan je er nadien nooit niets meer met doen he. dus heb ik besloten het toch te laten kuisen. Ik zou het graag op een paspop in onze slaapkamer zetten, of in onze logeerkamer ofzo, hoewel het dan wel stoffig zal worden, en dat is ook weer zonde he. Ik weet het dus nog niet... Ik ga het zeker en vast niet verkopen, dat krijg ik echt niet over mijn hart...
wat de foto's betreft: enerzijds krijg ik er van veel vrienden doorgemaild (zijn dus digitale foto's), anderzijds had ik op het avondfeest mijn eigen digitaal toestel aan een vriend gegeven die een hele avond daarmee fotos genomen heeft. Verder van de fotograaf hebben we ze sinds deze week ook, wij hebben geen album laten maken, maar alle foto's in hoge resolutie op dvd, en ons album maken we zelf via pc. op internet komen de digitale foto's dan op mijn facebook, en op onze huwelijkssite, deze laatste stond ook vermeld op onze huwelijksaankondiging en daar hebben heel wat mensen naar gekeken. Als je dat alles niet kent, kan je ook op volgende website een digitaal fotoalbum aanmaken: http://nl.fotoalbum.eu/ en dan die link vb per email ofzo doorsturen naar de mensen waarvan je wilt dat ze je foto's kunnen bekijken.
groetjes
|
|
Inge
14-7-2009
|
27-9-2009 22:35:30
Hey, ik ben getrouwd op 1 augustus en had een kleedje in taft zijde. Er zaten vrij veel vlekken op en in de droogkuis zeiden ze dat ze het via droogkuis niet konden proper krijgen. Ze zeiden dat ik het het beste in bad in lauw water waste en met een klein beetje vloeibaar wasmiddel. Ik was er niet echt gerust in maar 'k wou mijn kleed nog op een pop hangen dus moest het er toch een beetje properder uitzien en ik heb het dus gewoon in bad gewassen. Nu ziet het er weer perfect uit, bijna alle vlekken zijn eruit en het heeft me niets gekost...
Groetjes, Inge
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|