Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Normaal pasmodel te krijgen?

28-9-2009 10:00:38
Hey bruidjes in spe!

Ik heb vrijdag het kleedje van mijn dromen gekozen! Het gaat om het kleedje 'Romeo' van Pronovias.
Nu, het pasmodel was bijna net mijn mijn maat. Nadat het gekozen was, zei de verkoopster: " het is net je maat, ik hou het voor opzij. En wat ook leuk is, nu kan er niemand anders dit kleedje nog kiezen van hieruit, want dit is nu uw kleedje." Door de euforie van het moment ben ik er niet verder op in geweest, maar ik vermoed dus dat ze mij dat pasmodel gaat geven hé. Is dat normaal? Wordt er niet zowiezo een nieuwe jurk voor jou gemaakt tenzij je met kortingen ofzo werkt?

Alvast bedankt!
xxx kim

kimberly
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 440

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik28-9-2009 10:22:14

ik denk wel dat dit perfect normaal is, toen we voor mijn getuige een jurk gingen kiezen was het ook het pasmodel dat paste en ze heeft dat ook genomen, ze mocht het dan ook onmiddelijk meenemen naar huis.

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik28-9-2009 10:46:14

heb snel eens gepiept op het internet en het is een héééél mooi kleed !!! proficiat :)

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik28-9-2009 12:34:01

Hallo, Ik heb ook het pasmodel (drie weken geleden) gekocht maar heb er toch 50% korting op gekregen omdat het collectie 2009 is. Als het nieuwe collectie is zal je geen korting krijgen, maar voor 2009 zou ik hier toch eens achter horen. ik zou het redelijk straf vinden moest je eind september geen korting krijgen voor een pasmodel van de vorige collectie, terwijl de volgende binnen enkel weken in de winkel ligt.
groetjes

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik28-9-2009 14:08:55

Beste Kimberly,

Ik vind het niet echt normaal dat je het pasmodel krijgt. Toen ik mijn trouwjurk had gekozen gingen ze het stof bestellen, deze zal er in december zijn en dan worden mijn maten opgenomen en dan word mijn kleed gemaakt. Ik vind dat ze je best korting mogen geven, er zijn tenslotte al meerdere meisjes geweest die jou kleed hebben aangehad, je hebt echt het recht om er achter te vragen, je betaalt er tenslotte ook genoeg voor.Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben.
Groetjes Ellen

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik28-9-2009 14:38:11

Hey,

Is zou toch ook even terug gaan en wat druk zetten voor een nieuwe jurk. Voor mij hebben ze in de winkel speciaal een pasmodel laten overkomen (nieuw kleed dus, was nog volledig verpakt en vol beschermingsstrips). Het kleed paste mij als gegoten (vond ik) en ik dacht dus : dit wordt dus mijn kleed ! De dame in de bruidswinkel zei me na mijn akkoord : zo, dan gaan we nu je maten nemen want je kleed moet meer dan perfect zijn. Zij vond dat er van mijn taille nog een 2-tal cm afmocht en de decolte nog wat dieper mocht voor mij, ik kan ook nog wat pareltje laten veranderen enzo... Ik heb ze dus maar rustig laten doen ! Ga dus niet zomaar akkoord met een paskleed als je zo veel geld betaald.

Groetjes,

TINA
1.5.10

Natalie
12-6-2010
 Meld misbruik28-9-2009 16:13:01

Hoi Kim,

Ik heb in augustus tijdens de solden ook een pasmodel gekocht en heb er 50% korting op gekregen. Het blijft nu in de winkel hangen want ik trouw pas volgend jaar, maar in april heb ik een afspraak om nog een aantal kleine retouches te doen. Het kleed pastte zo goed als perfect maar hier en daar moest er toch nog iets verandert worden.
Ik ben blij dat ik het gekocht heb want ik twijfelde omdat ik de nieuwe collectie nog niet had gezien. Maar nu ben ik supercontent want ik heb een kleedje van Linea Raffaelli en de nieuwe collectie vind ik niet zo mooi dus...
Misschien kan je toch nog is vragen voor een korting? Als je het niet vraagt dan weet je het niet hè.
Veel succes!

Groetjes

Sophie

Meld misbruik28-9-2009 16:57:51

Hye Kimberley

Bepaalde zaken kopen per jaar bv collectie 2010 een heleboel jurken. Van elke maar 1 jurk. En wat verkocht is bestellen ze niet meer bij. Als ze uitsluitend 'hun' merk of enkele merken verkopen kunnen ze dat bijbestellen. Maar als je vele verschillende merken hebt lukt dat niet. Stel je eens voor... je hebt voor de nieuwe collectie 120 jurken nodig... als je ze allemaal verkoopt maar je moet ze voor iedereen nieuw bestellen dan heb je op het einde van je seizoen nog altijd die 120 jurken over. Je kan toch moeilijk 120 jurken aan de helft van de prijs verkopen. IK een gewone kledijwinkel of schoenwinkel koop je toch ook het 'pasmodel'.

Maak je geen zorgen... dit is volstrekt normaal!

Groetjes

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik28-9-2009 18:28:50

Ik heb ook een pasmodel, maar heb hiervoor ook wel maar de helft van de prijs moeten betalen! Een pasmodel aan volle prijs is volgens mij helemaal niet normaal, maar ja, ze proberen tegenwoordig alles, ik sta van niks meer versteld!

Annelien
6-7-2012
 Meld misbruik28-9-2009 19:46:47

Hey,

wat zou het verschil nu maken tussen het pasmodel en een 'nieuw' kleed?
Ik kreeg ook het pasmodel, was wel van de nieuwe collectie, en werd perfect aangepast.
Bovendien worden die kleedjes bij sommige bruidswinkels maandelijks naar de droogkuis gedaan.

Succes!

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik29-9-2009 9:15:06

Hey bruidjes,

Bedankt voor deze reacties allemaal!!! Ik heb ondertussen ook eens gebeld naar de winkel en ik ben helemaal gerustgesteld :) bedankt!

xxx

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik4-10-2009 14:32:53

Ik denk niet dat het in elke winkel normaal is om het pasmodel te krijgen hoor! Tenzij met korting en dat je het zelf weet! Ik ben in februari gaan passen en mijn kleed werd besteld. Ik moest er 20 weken op wachten voor het in de winkel was. Ze hebben mijn maten genomen voor ze het kleed bestelde. Misschien toch maar eens informeren in de winkel?
Ik zou niet graag een kleed krijgen tegen de volle prijs als je weet dat andere vrouwen dit ook gepast hebben en er geen nieuw voor u besteld word!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...