Terug naar overzicht
Wat de shocking promo Bali inhoud weet ik niet, nog nooit van gehoord. Maar Bali ken ik wel. Wij zijn er op huwelijksreis geweest en ik denk echt dat dit reis van mijn leven zal geweest zijn. Prachtig land, vriendelijke mensen, overal ontvangen als koningen, sprakeloze natuur en cultuurpracht,... kan nog uren doorgaan, maar daar heb ik de tijd niet voor ;-)
Heb et snel es gegoogled. Lucky travel ken ik persoonlijk niet, dus als ik het niet ken, zou ik al via dit niet boeken. Maar mss ken jij dat agentschap wel. Prijs is idd promo. Kijk wel voor selectie hotel es naar website van hotels zelf, zou redelijke luxe kiezen, prijzen zijn niet zo heel verschillend voor een sterretje meer. Eten en drinken op Bali is schandalig goedkoop, dus je hoeft zeker geen halfpension of all inclusive te hbbn. zou ook es informeren naar wat de uitstappen precies zijn. 7dagen Bali vind ik persoonlijk te weinig. Het land heeft zoveel te bieden. 't Kan natuurlijk dat jullie maar een weekje weg kunnen, maar dan zou ik persoonlijk niet zo ver gaan. 't Is zonde van je geld, want je gaat bij het huiswaarts keren, zeker op je honger blijven zitten. Een weekje Bali is als een lolly krijgen en hem weer afgepakt worden.