Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Bali

29-9-2009 14:31:04
Dag bruidjes en bruidegommetjes...

Wij denken erover om volgend jaar na ons huwelijk op 9 juli te vertrekken op huwelijksreis richting Bali!

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Aanraders qua hotel , bezienswaardigheden...?

Alvast bedankt voor jullie antwoordjes!
Dorien
09/07/10

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 557

KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik29-9-2009 15:10:10

hey Dorien

Ben een aantal jaren geleden naar Bali geweest, wel niet op huwelijksreis maar heb wel een aantal tips. Ik zou boeken met Best Tours ze zijn denk ik nog steeds de goedkoopste. Hou er wel rekening mee dat het ginder regenseizoen is (de seizoenen liggen namelijk anders) In nusa dua liggen de luxe hotels aan het mooiste strand van Bali maar als je echt helder blauwe zee zoekt moet je niet naar Bali. Maar Bali heeft echt wel andere troeven hoor, ik zou zo weer terug gaan;er heerst een sfeer die je nergens anders terugvindt. Indien je nog vragen hebt over de bezienswaardigheden ginder mag je me steeds mailen Kirstendemeyer@hotmail.com

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik29-9-2009 15:28:54

Hoi,
wij zijn dit jaar in juli ook op huwelijksreis naar Bali geweest en het was superfijn!
we hebben wel gewoon ons hotel geboekt via jetair en lijnvluchten genomen. ter plaatse regelden we wat uitstapjes, zo zijn we regelmatig voor 30 euro per dag op stap geweest voor hele dag met auto, gids en chauffeur. was super!

regenseizoen was het daar niet hoor, in de zomermaanden is het daar droog

als je meer wilt weten kan je mij ook altijd mailen op nathje18@hotmail.com

groetjes,
Nathalie

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik30-9-2009 10:14:48

Wij zijn vorig jaar op huwelijksreis naar Bali geweest! Magnifiek, zou het zo opnieuw doen. juli is zeker geen regenseizoen. Bali heeft zijn eigen microklimaat en kent maar 2 seizoenen: droog en regenseizoen, verder is er het hele jaar door gemiddeld 30°C. Droogseizoen is van mei tot oktober.

Aanraders hotels: Tamukami hotel (klein hotelletje, heel rustig, Belgische eigenaars, ideaal voor paar dagen in 't begin)
Rama Candidasa hotel: echt WAW!!!! Mooiste hotel dat wij gedaan hbbn
Puri Bagus Lovina: iets minder WAW, maar alles is idyllisch in Bali, dus dit hotel ook.
Champlungsari hotel in Ubud: in orde, maar geen superluxe. Goed voor paar daagjes tussendoor
Mercure Resort Sanur: WAW, superdeluxe, maar duur.
Neem zeker nergens all inclusive, vol pension of zelfs half pension, want het eten in Bali is spotgoedkoop en buiten hotels ook betrouwbaar en lekker.

Vermijd verblijf in Kuta. Wij zijn er es een avond naar toe geweest en blij dat we het gezien hbbn, maar ook blij dat we weg waren. Heel veel drugs daar, dus opletten!! Kuto is gelijk Ibiza op Bali, maar denk nog beetje erger.

Aan te raden uitstappen: Besakih temple, Tenganan village, Goa Lawah, Tirta Gangga en/of Taman Ujung, Banjar hot water springs, Holy Monkey Forest, water rafting op de Ayung River in Ubud, ...

Een rondreis is eigenlijk het meest ideaal, dan zie je het meeste van het eiland. Vraag naar Nederlandstalige gidsen. Huur niet zelf een auto maar huur een chauffeur, want verkeersborden en wegmarkeringen in Bali zijn er niet of weinig. 't Is er gevaarlijk rijden en ideaal om te verdwalen.

grtjs

Sarah
1-10-2008
 Meld misbruik1-10-2009 16:55:06

Hallo, wij vertrekken binnen een maandje op huwelijksreis naar Bali. We hebben een vlucht bij Connections geboekt en dan de Sefdrive Bali, eveneens van Connections. Plus nog 2 nachten extra om uit te rusten van de rondreis. Eerst hadden wij een villa geboekt bij Best Tours, maar dit kwam veel duurder uit! En we hebben nog geld over om 2 nachten naar Dubai te gaan vooraleer we doorreizen naar Bali.
Groetjes, Sarah

An
5-9-2009
 Meld misbruik6-10-2009 23:39:21

Wij zijn net een week terug van Bali en het was er super!

Geboekt via http://www.indonesiatravelplan.com/du/default.asp en alles was perfect georganiseerd, een aanrader! Eerst twee weken rondreis en dan een weekje relaxen, ideaal.

En zeker gaan eten in Café des Artistes in Ubud!! Lekker!!! (hij kent de mensen van het agentschap, vandaar dat ik durfde te boeken via internet...)

Groetjes,
An (somers.a@telenet.be)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums