Terug naar overzicht
Hey Sylvia,Hier zijn de voorbije maanden al heel wat berichtjes over La Grange gepasseerd en ze waren (zover ik me herrinner) allemaal positief. Zelf ben ik er bijna een jaar geleden voor een bedrijfsfeest geweest. Dat was een receptie met daarna walking diner. Alles was heel lekker en verzorgd. Aangezien het winter was en donker heb ik de tuin niet zo goed kunnen zien. Maar het terras was verlicht met veel kaarsen en dat zag er ook heel mooi uit. Volgens mij dus een goede locatie om je huwelijk te vieren. Wijzelf hebben ons huwelijksfeest gedaan in Domein Martinus. Ook niks dan lof daarover. Veel succes nog met de keuze van je feestzaal en de verdere voorbereidingen!Groetjes,Krista
dag Sylvia,Wij gaan ons trouwfeest doen in La Grange. (volgend jaar mei)Binnekort hebben wij daar toevallig ook een personeelsfeest, dus dan kunnen we al is ondervinden hoe het zal zijn...kBen ook wel benieuwd!
wij hebben die zaal ook overwogen maar hebben toch gekozen voor hof van nazareth in Lier. ik had ook iemand feedback gevraagd over La Grange. mss ben je hier iets mee:Kort samengevat was dit een super avond! Maar je moet wel met een aantal zaken rekening houden:- Feestzaal bestaat uit 2 verdiepingen. Afhankelijk van welke formule die je neemt (bv receptie + avondfeest) kan dit beperkingen opleggen voor de hoeveelheid mensen die je uitnodigd. Wij zijn begonnen met een kleine receptie (in de namiddag) met broodjes voor een aantal genodigden/kennissen. Deze mensen hebben we toen boven ontvangen. Voor het avondfeest hebben we de mensen beneden ontvangen en laten plaatsnemen. Dit was een uitgebreid dinner met verschillende gangen voor de directe familie en betere vrienden. Nadien (voor de start van het dessertenbuffet) zijn nog een aantal vrienden komen aansluiten voor het dessert en avondfeest (deze hebben dan weer boven plaatsgenomen). Op zich was dit een geslaagde formule!- Het eten was uitstekend en qua prijs zat La Grange zeer goed! Ik moet er wel bij vertellen dat mijn vrouw de bazin kende, maar spijtig genoeg is zij ondertussen overleden. Zij was tevens onze fotografe.succes!Lizi
Als 'goede herder' heb ik er dit jazar een huwelijksviering mogen voorgaan, gewoon zalig!!!