Terug naar overzicht
Hallo!Ik heb een aantal maanden geleden ook al eens informatie bij hem opgevraagd: als je hem een mailtje stuurt dan krijg je een excel-bestandje terug met een aantal voorbeeldringen + prijs. Ik heb het bestandje helaas niet meer maar ik zou zeggen, niet aarzelen en gewoon hem een mailtje sturen!Groetjes Dorien
Die van ons samen was 860 euro dacht ik, die van mij + -300 euro.Dun model, met steentje.Succesmarieke
Dag Katlijn,onze ringen komen ook van daar, iets breder model wel en samen kostten ze 1350 euro. (bij mij met drie steentjes erin, één grotere en twee kleintjes) De dunnere ringen zitten inderdaad een prijsklasse lager.En zoals al gezegd hieronder, gewoon een mailtje sturen met de vraag naar de prijslijst en normaal krijg je wel binnen de drie dagen antwoord! Heel vriendelijke mensen en hele goeie service!Groeten,Eva10/10/'09
Ik heb er een relatief smalle ring met één steentje gekocht.Voor de twee ringen samen was het 995 EURIk vind dat goed mee valen!
heel erg bedankt voor jullie reacties!ik heb een mailtje gestuurd voor de prijslijst en die intussen ook ontvangen.De prijzen vallen inderdaad beter mee dan gedacht: Volgend wknd de winkel eens bezoeken! bedankt voor de hulp!