Nu Online
Momenteel zijn er 751 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen Wim Meeussen

1-10-2009 13:55:51
Hallo
we zijn aan't rondkijken voor onze trouwringen, nu viel m'n oog op wim meeussen. 'k hou vooral van zijn eenvoudige ringen, maar heeft iemand enig idee binnen welke prijsklasse deze vallen? 'k zou gaan voor een eenvoudige smallere ring, voor mezelf met 1 steentje.

kunnen jullie me hierin helpen?
alvast bedankt!

katlijn
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 313

Dorien
1-4-2010
 Meld misbruik1-10-2009 14:15:32

Hallo!

Ik heb een aantal maanden geleden ook al eens informatie bij hem opgevraagd: als je hem een mailtje stuurt dan krijg je een excel-bestandje terug met een aantal voorbeeldringen + prijs. Ik heb het bestandje helaas niet meer maar ik zou zeggen, niet aarzelen en gewoon hem een mailtje sturen!

Groetjes Dorien

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik1-10-2009 14:53:29

Die van ons samen was 860 euro dacht ik, die van mij + -300 euro.
Dun model, met steentje.
Succes
marieke

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik1-10-2009 15:23:39

Dag Katlijn,

onze ringen komen ook van daar, iets breder model wel en samen kostten ze 1350 euro. (bij mij met drie steentjes erin, één grotere en twee kleintjes) De dunnere ringen zitten inderdaad een prijsklasse lager.
En zoals al gezegd hieronder, gewoon een mailtje sturen met de vraag naar de prijslijst en normaal krijg je wel binnen de drie dagen antwoord!

Heel vriendelijke mensen en hele goeie service!

Groeten,
Eva
10/10/'09

Hannelore
3-10-2009
 Meld misbruik2-10-2009 9:57:06

Ik heb er een relatief smalle ring met één steentje gekocht.

Voor de twee ringen samen was het 995 EUR
Ik vind dat goed mee valen!

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik2-10-2009 13:14:28

heel erg bedankt voor jullie reacties!
ik heb een mailtje gestuurd voor de prijslijst en die intussen ook ontvangen.

De prijzen vallen inderdaad beter mee dan gedacht: Volgend wknd de winkel eens bezoeken!

bedankt voor de hulp!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...