Terug naar overzicht
Hallo S.,Ik kan alleen maar lovende woorden geven over La Butte Aux Bois !'t niet direct centraal gelegen, maar als je van die regio bent is het absoluut een aanrader !Prachtige ligging, zo een beetje in het bos (je moet wel door een wijk rijden voor er heen te gaan, maar eenmaal als je aankomt is het waaaaaw)Eten is perfect. Wij rijden vanuit Antwerpen soms speciaal naar daar om is lekker te gaan eten :)Service, zoals verwacht wordt in zo een top-restaurant is zeer goed.Het hotel dat erbij hoort is heel leuk en grote kamers.Ik zit zelf in de event-sector, en heb er al een 3-tal seminaries gegeven.Nog nooit moeten klagen, zeer stipte opvolging van alles, veel initiatief van hun zijde.Mocht je kiezen voor daar je feest te doen : kan je op beide oortjes slapen, daar steek ik mijn hand voor in het vuur !Een dingetje komt er natuurlijk wel bij : de prijs is niet mis !!!Je gaat naar een van de duurdere in Belgie.Is lid van de groep van Les disciples d'Escoffier, en dat wil zeggen dat je dat betaald ...Als dit geen hindernis is : zeker doen !SuccesTINA1.5.2010
wij zijn er naar een trouwfeest geweest.mooie aankleding van de zaal, was wel extra bij te betalen volgens de bruid.het eten vond ik oke, niet echt top. ze hadden voor het landenbuffet gekozen.het was een mooi feest, alleen het eten had wat mij betreft iets verfijnder gemogen.
Bedankt voor jullie reactie!!!Wij hebben deze week besloten om ons huwelijk te laten doorgaan in La Butte Aux Bois. Het is idd. niet de goedkoopste locatie, maar ja, we trouwen(normaal gezien) ook maar 1 keer he.17 juli is onze datum. Ik laat weten hoe het geweest is.Greetz