Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juweelatelier

5-10-2009 8:17:46
Hey allemaal! Wij hebben dit weekend op de trouwbeurs de ringen van het juweelatelier in Lier gezien en vonden een aantal heel mooi... We vragen ons nu zo'n beetje af in welke prijsklasse deze zitten. We hebben namelijk 2 vrouwenringen nodig en aangezien zij met echte diamanten werken vrezen we een beetje dat ze boven ons budget zullen zitten...

kristien
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 443

Daisy

Meld misbruik5-10-2009 8:53:32

Hey Kristien, wij hebben ons ringen daar besteld en mogen ze deze week afhalen.

Steven zijn ring is zonder diamanten en is maar ietske minder dan mijn ring. Dus op zich valt dat wel mee hoor.

Wij betalen voor de 2ringen ongeveer 1300euro.

Je kan gewoon langsgaan in de winkel en dan laten ze alles vrijblijvend zien.

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik5-10-2009 9:59:56

meestal hangt het ook van het model af he, breder, dunner,...

misschien een rare vraag, maar waarom heb je dat dan niet op de beurs aan hun gevraagd?

Wij vonden hun ringen ook heel mooi (heb veeeel mooie ringen gezien ;-) ) maar nog niks gekozen.

veel succes nog met je zoektocht!

groetjes

S
30-10-2010
 Meld misbruik5-10-2009 22:12:44

Hey!

Wij hebben ook al besloten om onze ringen daar te bestellen. Ik heb al heel wat juwelen van bij hen en ben er heel tevreden van. De mensen zijn ook altijd heel behulpzaam en ontzettend vriendelijk!

Wij hebben hen ook gezien op de beurs en enkele prijzen gevraagd. Wat me verbaasde is dat de ring voor de man meestal duurder was dan die voor de vrouw omdat die vaak breder is. Wij zaten meestal rond de duizend euro voor twee ringen.

Veel hangt inderdaad af van het aantal steentjes en de breedte. Maar stap er gewoon eens binnen en ga het vragen.

Misschien wel een tip: op zaterdag is de ontwerpster zelf niet aanwezig in de winkel. De ouders kunnen je dan wel informeren over de prijs van bestaande dingen, maar niet als je zelf iets zou laten ontwerpen.

Veel succes ermee!

groetjes,
Lien
30/10/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...