Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Openingsdans

5-10-2009 18:09:01
Hey,

Wie van jullie begint de openingsdans met een slow....die dan na een kleine minuut of zo blift hangen (zogezegd) en dan ineens een swingend nummer?
Wij hadden hier graag ervaringen, meningen over omdat wij wel denken dat dit leuk is, maar twijfelen nog...

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 680

Rik

Meld misbruik5-10-2009 19:02:48

Katrien, kijk even bij

http://www.discovideo.be/page7video.html

"Annelies & Wesley"

Leuker dan je denkt.

mvg Rik

Charitt
21-5-2010
 Meld misbruik5-10-2009 19:31:49

Ik had ook dit idee, maar ik vraag me af waar je die liedjes vind want ik zie mezelf dat nog niet zo perfect knippen en plakken :-)

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik5-10-2009 22:50:19

Wij beginnen met een slow maar gaan hem wel helemaal laten uitspelen omdat we graag zo een "ons-moment" willen om op te dansen maar aangezien we niet gaan vermenigvuldigen valt de muziek "zogezegd" uit op het einde van het nummer en beginnen we met ons "feestdansje".

De liedjes kan je laten mixen door je DJ als je zelf niet zo goed bent met bvb "Virtual DJ". Wij hebben maar 1 nummer en daar een choreografie op dus bij ons geen mixprobleem :-)

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik6-10-2009 9:21:47

hey wij gaan dit zo doen .hebben iets meer dan een minuut all i need van within temptation en dan valt alles weg en begint hound dog va elvis enzo.niemand gaat dit verwachten en dat vinden we net zo leuk
17/04/2010

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik6-10-2009 10:02:33

Wordt veel gedaan tegenwoordig, daarom dat wij het niet doen. Wij gaan voor de klassieker openningsdans, dansje met moeder en vader, daarna dansje met schoonmoeder en schoonvader.

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik6-10-2009 13:07:19

denk toch niet dat dit zo vaak word gedaan want als je zo hoort kennen de meesten het wel maar hebben ze nog niemand geweten dat het gedaan heeft.de klassieke openingsdans word het meeste gedaan daarom dat wij het anders wilden :) dus niet twijfelen en doen :)

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik6-10-2009 13:52:39

Wij hebben er ook voor gekozen om dit niet te doen.. Iedereen heeft nu toch wel al de filmpjes gezien op youtube..

Wat ik belangrijk vind in onze openingsdans is de tekst die moet passen (en dat heb je bij die 'tussen'-liedjes toch bijna nooit) en dat het een mooi moment wordt voor ons tweetjes (en ook voor de rest).

Wij kiezen wel een liedje waar wat schwung in zit :-) waarbij het refrein nog wat meer up-tempo is dan de stofen, zodat je wel ritmeverschillen hebt. Dat zal voor mij persoonlijk dan toch meer betekenis hebben.

Maar.. Ik kan enkel voor mezelf spreken. Ik zou moeten te gast zijn op een trouw met zo'n openingsdans, ik zou waarschijnlijk wel heeel enthousiast worden!

Wendy

Sofie

Meld misbruik7-10-2009 8:20:48

Ik was dat eerst ook van plan maar iedereen kent het nu al inderdaad en dan is het originele er ook wel af

wij gaan gewoon "ons liedje" nemen omdat de trouw tenslotte nog steeds om het koppel draait en niet om anderen entertainen
maar ik vind het wel echt grappig hoor dus als je dat wilt doen, why not

Sofie
15/05/10

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik7-10-2009 12:14:30

Hey,
wij hebben dit wel gedaan! Wij wilden heel graag 'you're the one that I want' van Grease. Omdat de tekst wel klopt en het liedje zo lekker swingt! ;))
Het moeilijkste was voor ons om een passende slow te vinden, uiteindelijk is dit 'Crazy' van Aerosmith geworden. Mooi, maar niet echt 'gepast' van tekst??
Na een tijdje heeft de DJ het liedje laten 'crashen' en is ons tweede liedje gestart. De gasten vonden het heel amusant en hadden het totaal niet verwacht! We hebben ons echt geamuseerd, en daar draait t tenslotte toch om!
groetjes
Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...