Terug naar overzicht
de feestzaal staat inderdaad open voor alles, en het is een zeer mooie zaal, maar het is achteraf dat ze met vanalles afkomen van onverwachte kosten, ook drank betaal je echt de volle pot wat zeer overdreven is. Samenwerken met hen zullen wij dus alvast niet meer doen.
welke extra kosten zijn het dan? kan je anders eens een mailtje sturen hierover? Ik zou volgend weekend moeten beslissen en heb echt wel wat meer info nodig voor ik mezelf in nesten werk.hoe was t eten daar?lynnwellekens@yahoo.com
hallo, ik lees hier juist dat jullie ook de feestloft le lis in hamme zouden nemen, wij zouden dit ook willen overwegen, maar nu ik dit hier lees zullen we beter even goed nadenken, zijn er zoveel onverwachte kosten misschien
hallo,had ook deze zaal in gedachten maar begin nu toch ook te twijfelen. Wat zijn die extra kosten dan (buiten de drank dan)?
ik weet ook nog niet wat de extra kosten waren. Heb eens gedacht wat de extra kosten zouden kunnen zijn (bediening na eten - tafelkleden - andere wijnen & stopselrecht, versiering enz...) en doorgestuurd naar de eigenaars, en ze hebben op alles geantwoord - als ik vragen heb, stel ik ze via mail -dan heb je t antwoord zwart op wit en is er achteraf geen discussie. Op hoop van zegen want 100 % gerust ben ik ook niet maar we wagen t erop.
En heb je het erop gewaagd? Heb je op al je vragen een duidelijk antwoord gehad?Wij hebben nog geen datum vastgelegd en dus ook nog geen contact opgenomen met de eigenaars, maar viel de prijs een beetje mee (als ik dat vragen mag).GroetjesNele