Terug naar overzicht
ik ben heel blij met dat van mij uit isa moda in Hasselt. Zij ontwerpt zelf en ik heb daar ook rode gezien (je kan er ook andere merken kopen).groetjes
Hallo,Ik ben net dat van mij gaan afhalen... Om over 5 dagen in te trouwen!!!Het is Jorge Terra uit Spanje, speciaal handgemaakt en geschilderd dus zeker geen cliché jurk zoals ik overal zag en zo zijn er geen 2...Gewoon even blijven rondkijken en niet meteen zeggen "this is it"...Geen prijsklasse opgeven en gewoon passen wat jij leuk en speciaal vind...Veel plezie en succes...Gr.TessNog 5 dagen te gaan...
in welke winkel heb je die van Jorge Terra dan gevonden? Supermooi!Heb op de site eens gekeken; bij isa moda ga ik ook zeker eens kijken , dat ziet er ook leuk uit. bedankt voor jullie reacties!
Lynn,Mijn kleedje komt van Le Chapeau uit Bree...Zeer vriendelijk en behulpzaam...Maar gewoon rondkijken en zeggen dat je niet voor de traditionele kleedjes komt, soms halen ze dan ergens een specialleke boven... :-)Isa Moda had ik ook gezien, leek me ook wel iets... Ik had hen een mailtje verstuurd maar nooit een antwoord op gekregen en dan moet het voor mij al niet meer...Er zijn er genoeg... Als ze echt willen verkopen moeten ze maar een effor doen...Veel succes en plezier...GrTessNog 4 dagen...
Lynn,Mijn kleed is er eentje van Maggie Sottero.In scarlet rood. Het is een beeldmooie jurk. Echt een princessenkleed !In de colletie van Maggie vind je ook nog andere mooie rode jurken.Laat weten wat het gaat worden !TINA1.5.10
Hoi Lynn,al eens in de suitekledij gekeken?Oni Onik is altijd wel wat speels en nog draagbaar achteraf.Zelf ben ik een vurige fan van Sara Pacini en wilde ik voor ons burgerlijk huwelijk iets wat zeker nog achteraf te dragen is...Mij outfit vond ik in de winkel van Sara Pacini in Maasmechelen village, jawel de outlet store. en sindsdien heb ik die al dikwijls voor feestjes etc aangedaan.Succes met je zoektocht!!
Dag Lynn,Ik trouwde afgelopen vrijdag in een kleed van LR. Mijn zus kocht er een knielang strapless fuchsia kleedje met bijpassende sjaal uit de suitecollectie. Misschien is zoiets wel iets voor jou?Veel succes nog met de zoektocht!Liesbet
bedankt voor jullie reacties!Heb er een gevonden bij le chapeau in Antwerpen. Had een heel vriendelijke verkoopster die me een kleedje toonde van oni onik, heel speels, niet te traditioneel. Was de eerste keer dat ik ging passen en heb direct gekocht!