Terug naar overzicht
Hey Sylvia,Wij hebben dit jaar met hun samengewerkt, en ik vond het echt positief. We hadden ceremoniemeester Eddy en we waren echt heel tevreden, de eigenaar zelf maakte op ons wel niet zo'n goed indruk, maar dat hebben we ons niet aangetrokken. Alles is super verlopen.We hadden ook het pakket (€600) genomen, en ook de receptie was echt verzorgt. Ook hadden we via hun onze ceremoniewagen gehuurd, ook hier totaal geen klachten.grtzLeen
Hallo Leen Bedankt voor de info. Na de reacties op het forum kreeg ik al serieuze bedenkingen. Wij zouden sowieso die Peter ook niet nemen. Jammer dat ik het moet zeggen maar die heeft niet echt een goed voorkomen. Welke bruidjes hebben nog met hen gewerkt?? groetjes
Ik heb er niet mee samengewerkt, maar eigenlijk vind ik die mensen heel boertig en niet zo vriendelijk. Zelfs op de beurs stond die vrouw daar precies tegen haar zin...Kan natuurlijk ook een vermoeid moment gehad hé.Maar ik had niet het gevoel dat het klikte.
Hallo Sylvia,Wij hebben deze ook geboekt, had een heel aangenaam gesprek met de eigenares, haar man heeft idd niet zo een berispelijk voorkomen maar hij is vooral chauffeur nu dus kan je alvast niet veel last van hebben...Wij hebben Ilse geboekt, de zus van de eigenares.Ik hoop dat alles in orde is, maar voorschot is betaald dus kan hier toch niets meer aan veranderen.Mij lijkt het wel of deze mensen al hopen ervaring hebben dus dat zit wel oké naar mijn gevoel.
Hallo Ellis,hoe is jullie huwelijk verlopen met hen? Want wij staan op het punt om hen ook te boeken.. Een all-in huwelijkspakket (ceremoniemeester, butlerservice bij ouders thuis, bruidswagen & volgwagens, tortelduiven, muziek in de kerk,...) dus ik ben zeer benieuwd naar jouw reactie!Groetjes