Terug naar overzicht
bruin- vanille, bruin-roze, bruin-olijf, bruin-oker, bruin-lichtblauw, bruin-geel
HeyIk zou dan voor bruin met turquoise of eventueel licht blauw gaan!Groetjes, Laura
hey,wat ook mooi is, is bruin en anijsgroen
Ik zou voor Bruin - Turquoise gaan...Gr.TessNog 4 dagen!!
Hey Dorien,alle herfstkleuren zijn mooi bij bruin (turquoise vind ik zelf afschuwelijk op bruin maar goed, da's smaken en kleuren, hé).Het mooist vind ik pistachegroen of zandkleur. Groetjes
Persoonlijk zou ik bruin combineren bij felle kleuren zoals turquoise, anijsgroen, fucshia, oranje,rood...
fris groen heeft ook mijn voorkeur!
Warm geel, groen, oranje. Felle kleuren, maar wel de warme tint ervan
Wij kiezen of voor zwart met groen of bruin met groen.Ik heb dus een voorkeur voor groen.Nathalie17/07/2010
Hallo,Ik zou dan ook voor bruin - Turquoise gaan.Gwen14/05/2010
HoiVoor turquoise zou ik echt niet gaan, het is inderdaad een smaak die je moet hebben maar ik denk niet dat die echt in de smaak zal vallen in de zomer...In die mooie zomerse periode denk ik dat oranje beter zal zijn, of een fris geel?Succes!
Wij hadden wit-bruin-limegroen :-)
Ik zou persoonlijk ook voor bruin - limoengroen gaan! Lekker fris! ;)
Hey allemaal , Bedankt voor jullie mening!Ik denk dat ik toch voor bruin - fel groen ga gaan... Lijkt me het leukst om te combineren. Heb al een mooie trouwkaart gezien in bruin - groen , nu nog wat nadenken over wat ik nog allemaal zoal kan combineren in deze kleurtjes...Als jullie nog leuke ideeen hebben , let me know!Dorien
Bruin en turquoise vind ik een mooie combinatie! Wij hadden oranje en felgroen.