TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
24-10-2009
|
7-10-2009 16:21:45
hallo, ik denk dat het station gewoon een openbare plaats is hoor, daar staan de deuren toch altijd open, ik zou voor alle zekerheid eens langsgaan en eens vragen, dan ben je zeker, maar ik denk nie dat da een probleem gaat zijn. succes met de voorbereidingen sofie en hans 24-10-09
|
|
lizi
21-8-2010
|
7-10-2009 16:23:36
ik heb geen idee eigenlijk. wij overwegen daar ook foto's te nemen gr Lizi
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
7-10-2009 16:36:15
Beste Katrien, wij speelden ook met dit idee, zeker als het weer wat tegen zit.
Het mag sowieso, maar is niet evident doordat het er een drukke bedoening kan zijn en je hebt niet graag ander volk op je foto's. Andere mensen trekken mocht niet dacht ik (maar dat zijn jullie wellicht niet van plan ;) ), zal eens navragen bij mijn verloofde, die weet het precies.
Wordt vervolgd! :)
|
|
Patrick
|
7-10-2009 18:22:30
Hallo, Toelating tot filmen, fotograferen en/of het maken van geluidsopnames op het grondgebied van de NMBS Onderstaande regels werden door de heer Bessendorffer Luc (Public Relations NMBS) medegedeeld:
Geen toelating vereist
Voor korte foto-, film- en geluidsopnames op het grondgebied van de NMBS, die bestemd zijn voor niet-commerciële particuliere doeleinden en die kunnen gerealiseerd worden zonder gebruik van hulpmiddelen (statief, extra belichting, ...) of zonder enige enscenering (figuranten, modellen, decor, ...) en betrokkenheid van reizigers en/of personeel en indien de opnamen gebeuren: - op plaatsen toegankelijk voor het publiek; - op plaatsen enkel toegankelijk voor de reizigers, indien de verantwoordelijken voor de opnamen in het bezit zijn van een geldig vervoerbewijs; - tijdens geleide bezoeken (georganiseerd of toegelaten door de NMBS); - op door de NMBS georganiseerde opendeurdagen.
Toelating vereist
Voor alle andere foto-, film- en geluidsopnames op het grondgebied van de NMBS is er een toelating vereist. De aanvraag moet, voor eenvoudige opnames, minstens drie werkdagen voor de datum van opname gebeuren, en bij voorkeur nog vroeger.
Opnamen gemaakt onder de vermelde voorwaarden, zonder toelating, mogen op geen enkele manier publiek gebruikt worden (tentoonstelling, publicatie, ...). Indien u, na het maken van de opnamen, hiervan toch een publiek en/of commercieel gebruik wenst te maken, moet u een toelating vragen en bekomen en de eraan verbonden kosten betalen.
Grondgebied NMBS
Het grondgebied van de NMBS omvat alle terreinen die de NMBS ter beschikking staan, dit zijn de stations en werkplaatsen, onderdoorgangen, maar soms ook parkeerterreinen bij stations, ...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|