Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

OPENINGSDANS

7-10-2009 16:05:40
Hallo,
Ik postte hier een paar dagen een bericht met de vraag of er nog koppels zijn die eerst een slow dansen en die daarna overgaat (of de plaat laten hangen) in een snellere dans. Maar hierbij bedoelde ik niet dat je erna een grappig dansje doet of op zo'n medley (met respect voor diegenen die het wel doen, heb er niets op tegen), maar ik bedoelde daarna wel een snelle, leuke "echte" dans samen (wij zouden hiervoor lessen nemen).

Groetjes,

Katrien

ps heeft iemand hier een videofragment van?

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 359

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik7-10-2009 16:20:56

Je bedoelt erna een tango of een salsa ofzo te doen? Bij ons is het gewoon eerst de openingsdans en erna begint het feest...

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-10-2009 20:42:01

Because the night van Patti Smith.
kan je even slowen en dan chacha en/of discoswing. Dit was onze tweede keuze, uiteindelijk hebben we een romantische chacha gedaan op Sway van Dean Martin.

groetjes, Carolina

Marieke

Meld misbruik10-10-2009 11:24:21

Zelf verzorg ik veel danslessen voor stellen die gaan trouwen en ik heb een videofragment van een stel dat eerst een engelse wals danse en hierna een cha cha cha. Omdat ik op een respectvolle manier met deze videobeelden omga kan ik een keer langskomen (mits je enigszins in de buurt woont )om deze te laten zien.

Met vriendelijke groet,

Marieke van Diggele
www.gaatutrouewn.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...