Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WINTERBRUID MET KORTE JURK

8-10-2009 15:41:57
Hallo,
Ik trouw midden in de winter (27 februari 2010)en zal een kort kleedje dragen.
Wie trouwt er nog midden in de winter, heeft een kort kleedje en zal GEEN kousen dragen? Of is dit af te raden?

Groetjes Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 878

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik8-10-2009 16:29:07

Hey,
Ik trouw ook een stukje (voor de wet) op 27 februar, maar ik doe dan nog niet mijn echt trouwkleed aan.
Ik vind dat je zelf moet kiezen wat je echt wil aandoen, en als jij er niets mee inzit om af en toe wat kou te lijden dan zel het wel lukken!
Tenslotte zit je wssch ook veel binnen, en daar zal het zeker warm genoeg zijn!
Groetjes,

tami
26-6-2010
 Meld misbruik8-10-2009 18:23:48

Beste Katrien,
je zal me misschien een heel ouderwetse tante vinden maar ik vind nog steeds dat kousen "gekleder" zijn dan geen kousen. Vooral in een kerk zou ik kousen dragen, je kan ze achteraf uit doen -tenzij jullie niet voor de kerk trouwen natuurlijk-.
Een kennis van ons trouwde ook zonder kousen en jammer genoeg is dat iedereen opgevallen maar niet in de meest flatteuze zin...
Kousen bezitten een charme die de mooiste blote benen ter wereld, niet hebben.
Maar goed, jij moet natuurlijk doen waar je je het best bij voelt en waar je zin in hebt, hé en is dat zonder kousen, wel dan is dat zo. ;)
Groetjes

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik8-10-2009 20:37:59

Ik ben dit jaar op 28 februari getrouwd. Schitterend weer (voor de tijd van t jaar), maar toch nog wel koud... Na de fotoshoot zag ik blauw van de kou! ;))
Ik had onder mijn lange kleed stay-ups aan, en kon ze wel gebruiken denk ik. Ik ben bang dat t toch niet mooi zal afkleden, hoor. In de winter heb je meestal ook niet zo'n mooie benen als in de zomer (misschien spreek ik beter over mezelf ;)) ), je zal kippenvel hebben...
MAARREH, vind ook dat je moet doen wat je zelf wil! Denk er nog ns over na, binnenkort wordt t weer wat kouder en kan je er je een meer realistisch beeld van vormen! Of eens testen met de kerstdagen of Oudjaar?
groetjes,
Nele

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik9-10-2009 9:19:27

Hoi Katrien,

Ikzelf trouw (ook in het kort, vooraan dan toch) op 10 maart.
Alleen trouw ik op een wit strand hopelijk onder een stralende zon.
Maar aangezien we voor het huwelijk enkele dagen op safari gaan heb ik geen tijd om een kleurtje op te doen en eigenlijk ben ik niet zo voor zonnebanken.
Dus ook ik zit in twijfel, kousen kleed idd wel mooi af.
Vorig jaar ging ik naar een gala eind januari en had daar ook een kort kleedje voor uitgekozen.
Toen heb ik stay-ups gehaald in een lingerie boetiek, die waren wel iets duurder, maar ook duurzamer dan de goedkopere merken. Ik draag ze nl nog steeds!!
Ik had sowieso een paar reserve mee en ze waren heel natuurlijk van kleur en ik moet zeggen mijn benen werden mooi gecamoufleerd, zeg maar.
Wel raad ik je aan als je geen stay-ups gewoon bent om deze al eens een dagje op voorhand aan te doen, want in het begin vond ik het wat onwennig.
Veel succes en maak gewoon de keuze waarbij je je het beste voelt!!

Grtz
Annouschka

silke
27-2-2010
 Meld misbruik9-10-2009 12:15:30

hoi

wel, ik ben dit jaar voor de wet getrouwd op 27 februari en volgend jaar trouw ik voor de kerk op 27 februari. Ik zal sowieso kousen aandoen, ook al is het een lang kleed, voor de fotoshoot en de kerkdienst (al was het maar voor dat beetje extra warmte) en 's avonds zullen die niet gedragen worden, op het feest zelf zal het wel warm genoeg zijn hé.

grts silke

joke
1-8-2009
 Meld misbruik9-10-2009 13:21:15

hey,

met panty's zitten je schoenen gewoon veel en veel beter. Daarom heb ik er toch aangedaan onder mijn lang kleed op een warme zomerdag. resultaat :ik heb eigenlijk héél weinig last gehad van mijn voeten.
groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...