Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze ringen zijn gekozen! Jippie!

8-10-2009 16:35:40
Hallo allemaal ,

Hier een blij bruidje!
Gisteren zijn we onze ringen gaan kiezen bij Diane Pacholski (Echt een aanrader). Een zeer vriendelijke dame die zeer veel ervaring heeft , dat zie en hoor je!
Ze gaan echt super mooi worden.
Ze zijn witgoud heel speciaal en in men ventje dezijne komenn 2 steentjes en in de mijne 22 ;) super gewoon! In maart mogen we ze gaan passen...

Groetjes Dorien
09/07/10

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 391

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik8-10-2009 21:15:07

Hallo Dorien,

Dat is inderdaad een super gevoel eh, het mag snel vooruit gaan nu vind ik.
Hier nog 218 dagen....

Gwen
14/05/2010

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik9-10-2009 13:17:25

Dies stond toch op de beurs in Diest hè? Die had inderdaad wel hele mooie en speciale ringen!

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik9-10-2009 13:20:58

oeps nog vergeten te vragen...wat hebben jullie betaald? we zoeken iets gelijkaardigs (voor mijn ventje 1 of 2 sttentjes voor mij heel veel bling bling) maar op de beurs wilde ze zo precies geen richtprijs geven...

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik9-10-2009 13:46:31

@ Ibe
Jah wat je moet betalen hangt ook van de prijs van het goud af en die blijft op dit moment nog steeds stijgen daarom dat wij nu al onze ringen gaan kiezen zijn omdat we dan een vaste prijs hadden.
De ringen die wij gekozen hebben zijn niet van de goedkoopste. Voor beide ringen 2000€. Maar we zijn er echt verliefd op en je trouwd maar één keer dus hebben wij hierop zeker niet bespaard.

Groetjes D.

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik11-10-2009 14:08:05

Hoi hoi ,

Wij hebben iets speciaals gedaan ivm onze trouwringen .
Wij trouwen op 19-12-2009 en zijn een tijdje terug naar onze juwelier geweest .
We hebben daar heel veel modellekes en soorten trouwringen de revue zien passeren .
Een trouwring is natuurlijk niet goedkoop hé ....
Tot onze Juwelier met een zeer leuk en mooi idee op de proppen kwam .
Hij vroeg ons of we soms "oud goud" hadden liggen die niet meer gedragen werd .
Wou het nu lukken dat wij nog oud goud hadden liggen ... mijn vriend zijn ma en pa zijn jammergenoeg overleden
En wij hadden de trouwringen van zijn ouders nog liggen .
Wat heeft de juwelier nu gedaan : eerst mochten we een model kiezen , daarna de dikte , hoogte en breedte van de ringen , uit welke stof willen we de ringen hebben , we hebben gekozen voor witgoud . De juwelier heeft de ringen gesmolten en die zijn nu vervaardigd uit witgoud in het model dat we wilden . zo hebben onze trouwringen nog een meerdere betekenis . Normaal gezien zouden we 1250 euro betaald hebben voor onze ringen maar door onze inbreng van oud goud hebben wij maar 425 euro betaald .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...