Terug naar overzicht
Hey,ik maak mijn trouwkleed ook helemaal zelf, ik heb mijn patroon gewoon gekocht in de veritas (van Burda), je kan ook in knipmode of zo zoeken, een mooie stoffenwinkel?? als je van de provincie Antwerpen bent, kan je in Den Boom in Lier misschien wel eens gaan kijken!!veel succes!Els
Mijn ma gaat mijn kleed ook zelf maken. Ben eerst eens in een winkel gaan passen en heb daar iets moois gezien (751 euro). We hebben daar een foto van gevonden en nu het patroon tekenen en beginnen.stof hebben we al gevonden in den Boom in Lier.de stof is ongeveer 50 euro per meter.op naaipatronen.nl vind je ook nog enkele voorbeelden waar je patronenn van kan opvragen.groetjesMieke13/05/06
De stof heb je ook goedkoper in den Boom hoor, en als je zegt dat je het zelf maakt of zo, krijg je misschien toch ook nog wel een percentje, dat heb ik toch gekregen!!groetjes,Els
Mijn moeder gaat mijn jurk ook zelf maken. We zijn wel nog volop bezig met het patroon.Het moet een heel eenvoudig dingske worden, want ik ga de 'versiering' zelf kantklossen.Weten jullie nog waar stof te kopen ergens in de omgeving van Gent?Ruth25/03/2006
Ruth;ik weet dat er een winkel in wetteren was (staat reclame in boekjes van Bruid & Bruidegom, for lovers, ...)
Hoi,mijn mama heeft mijn kleedje ook volledig zelfgemaakt. Eerst ook eens gaan passen en een kleedje gezien volledig naar mijn smaak. Mijn mama heeft daar dan zelf een patroon van gemaakt en verder uitgewerkt. En het zag er echt super uit! Uiteindelijk is het dan volledig je eigen goesting want je kan er zaken aan wijzigen die je niet graag ziet of zelfs wat aan toevoegen. Voor de stof zijn we gaan kijken bij 'Janssens' ofziets in Gent, maar ze waren daar veel te opdringerig. De winkel in Wetteren heeft prachtige stoffen en ze kunnen daar echt helpen. Een aanrader als je naar stoffen voor een trouwkleed zoekt.Veel plezier en geniet van de voorbereiding en natuurlijk ook je mooie huwelijksdagGroetjesTinne