Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurki zelf maken

18-10-2005 18:26:37
Hey,

Omdat ik de prijzen voor een kleed toch wel duur vind heb ik met mijn mama besloten dat zij mijn kleed gaat maken. Wie heeft er hier ervaring mee, patronen van jurken, topjes, rokken, adressen van mooie stoffenwinkels?

Groetjes,

Elke 08/07/2006

Elke
8-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 723

Els
1-4-2006
 Meld misbruik18-10-2005 19:12:45

Hey,

ik maak mijn trouwkleed ook helemaal zelf, ik heb mijn patroon gewoon gekocht in de veritas (van Burda), je kan ook in knipmode of zo zoeken, een mooie stoffenwinkel?? als je van de provincie Antwerpen bent, kan je in Den Boom in Lier misschien wel eens gaan kijken!!

veel succes!
Els

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik19-10-2005 13:21:56

Mijn ma gaat mijn kleed ook zelf maken.

Ben eerst eens in een winkel gaan passen en heb daar iets moois gezien (751 euro). We hebben daar een foto van gevonden en nu het patroon tekenen en beginnen.

stof hebben we al gevonden in den Boom in Lier.

de stof is ongeveer 50 euro per meter.

op naaipatronen.nl vind je ook nog enkele voorbeelden waar je patronenn van kan opvragen.

groetjes
Mieke
13/05/06

Els
1-4-2006
 Meld misbruik19-10-2005 17:22:44

De stof heb je ook goedkoper in den Boom hoor, en als je zegt dat je het zelf maakt of zo, krijg je misschien toch ook nog wel een percentje, dat heb ik toch gekregen!!

groetjes,
Els

Ruth
25-3-2006
 Meld misbruik20-10-2005 11:11:34

Mijn moeder gaat mijn jurk ook zelf maken.
We zijn wel nog volop bezig met het patroon.
Het moet een heel eenvoudig dingske worden, want ik ga de 'versiering' zelf kantklossen.

Weten jullie nog waar stof te kopen ergens in de omgeving van Gent?

Ruth
25/03/2006

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik20-10-2005 19:25:12

Ruth;

ik weet dat er een winkel in wetteren was (staat reclame in boekjes van Bruid & Bruidegom, for lovers, ...)

Tinneke
30-12-1899
 Meld misbruik26-10-2005 17:05:09

Hoi,
mijn mama heeft mijn kleedje ook volledig zelfgemaakt. Eerst ook eens gaan passen en een kleedje gezien volledig naar mijn smaak. Mijn mama heeft daar dan zelf een patroon van gemaakt en verder uitgewerkt. En het zag er echt super uit! Uiteindelijk is het dan volledig je eigen goesting want je kan er zaken aan wijzigen die je niet graag ziet of zelfs wat aan toevoegen. Voor de stof zijn we gaan kijken bij 'Janssens' ofziets in Gent, maar ze waren daar veel te opdringerig. De winkel in Wetteren heeft prachtige stoffen en ze kunnen daar echt helpen. Een aanrader als je naar stoffen voor een trouwkleed zoekt.
Veel plezier en geniet van de voorbereiding en natuurlijk ook je mooie huwelijksdag
Groetjes
Tinne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...