Terug naar overzicht
hallo bruidje-mama, ik had de site ook al bezocht voor onze 2 dochterjes annex bruidsmeisjes maar twijfelde nog om er iets te bestellen, maar nu ben ik dus gerustgesteld...BEDANKT
Ik ga zeker eens kijken, bedankt!!En veel plezier op je bruiloft!Grtz
ik had er ook spulletjes op besteld en ben er ook zeer tevreden van,alles is eerlijk en goed verlopen, zeer vriendelijk
Ziet er wel erg goed uit! Om te bestellen: zou alles altijd in voorraad zijn? Want bij kids wacht ik er liever zo lang mogelijk mee, enfin, niet meer dan 2 maand op voorhand, kwestie van groeischeuten voor te zijn... 't Is al bijna evenveel geld als huren, waarom dan niet kopen? Kunnen ze 't alsnog maar 1 keer aan, so be it, maar als ze 't nog es aankunnen voor ander feest, des te beter! En voor m'n metekindje is 't leuk als prinsessenkleed. :)
@ Kathleen:ik heb ook zo lang mogelijk gewacht.ik heb al de mogelijke afmetingen van de kids genomen. kijk eens in zo'n boek van 3suisses of la redoute, daar staat zo'n schema met tekening hoe je moet meten...ik heb dan gemaild om te zeggen wat ik wilde en met de maten erbij EN de vraag wat zij denken van maat. ze gaan dan het kleedje of kostuum gaan meten en ze zeggen dan wat ze denken. ik heb het kleedje van mijn dochter sinds 2 weken en in december trouwen weheb het ruim genomen. Ik heb er zelfs een jasje bijgevraagd zonder te weten hoe het eruit zag...had gezegd dat ik hen vertrouwde en dat het op dat kleed moest passen qua stof en kleur...het is perfectals je weet welke maat het is moet je wel eens bellen naar Nederland of je geeft je nummer op en zij bellen naar jou. ze kijken of de bestelling op voorraad is en ze hangen het weg voor je tot je betaald hebt (ongeveer een week de tijd)éénmaal betaling ontvangen krijg je de kledij via TNT binnen de 2 dagen.SuccesPS, ik heb het kleedje van model Charlotte genomen, precies een klein bruidjeIsabel12-12-2009
Oké, bedankt voor de tip!Ik overweeg om misschien zelf tot daar te gaan, m'n verloofde is 'n Nederlander met familie moederskant in Zeeland, de anderen in omg. Barneveld, en wou eigenlijk sowieso daar geen zien, want heb indruk dat trouwkleren er toch fel goedkoper zijn en dat ze er meer "nuchtere" kleedjes hebben. :) (Vanuit Antwerpen nog goed te doen, rijdt iets langer maar bespaart hopelijk wel zo'n paar 100 euro's).