Terug naar overzicht
Ik heb wel een adres, maar tis te zien in welke streek da je woont he. Mijn visagiste en kapper wonen in Merksplas...
Hallo,Iemand tips voor de omgeving van Antwerpen-Borgerhout-Deurne?Alvast bedanktCindy
Ik ga mijn haar en make-up laten doen door Nathalie de Bock. Haar website is www.kapsteraanhuis.be Ze werkt vnml in het Waasland maar als je bereid bent verplaatsingskosten te betalen komt ze ook elders. Ik heb wel nog geen ervaring met haar.Heb binnenkort een proefsessie.Veel succes met je zoektocht, An
Ik woon in op de grens Deurne - Borgerhout, omgeving rivierenhof.groetjesMira
Mira, ik woon ook aan het Rivierenhof, aan de Collegelaan-Morckhovenlei.groetjes cindy,24/06/2006
Hey An,Ik heb ook een reservering bij Nathalie De Bock. Ik trouw pas in april dus mijn proefsessie is pas voorzien voor februari. Ik ben heel benieuwd wat je van haar vind want ik vond het eerste contact - telefonisch - niet positief.Veel succes,Stephanie
Ikzelf ben een maand geleden getrouwd en had Nathalie De Bock als kapster/visagiste. Ik vond het prachtig gedaan alsook had ik over de service zeker geen klachten!groetjesElke