Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kousen

14-10-2009 15:57:34
Hallo,
Ik zal een winterbruidje zijn (27 februari 2010) met een kort kleedje. Ik twijfel nog of ik kousen zal dragen.
Maar ik wil er wel kopen maar heb hier helemaal geen ervaring mee?
Welke kleur? Maat? Merk? Winkel?

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 320

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-10-2009 16:01:48

Het is natuurlijk te zien welke kleur jouw kleedje is. Ik vind champagnekleur wel mooi. Ik neem steeds stay-ups, die zo aan je benen 'plakken'. Dat vind ik wel gemakkelijk, want ik vind dat een panty anders nogal ambetant zit aan je buik (dat komt meestal zo hoog) en tussen je benen (kruis te diep en zo). De maat is dan dikwijls gewoon je schoenmaat, soms ook afhankelijk van je lengte en gewicht, maar dat kan je op het pakje lezen.

Groetjes,

Véro

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik15-10-2009 8:44:13

Ik heb mijn stay-ups gewoon bij Veritas gehaald. Een kleur zo dicht mogelijk bij mijn huidskleur... Je kan er ook nemen die lichtjes glanzen of sprankeltjes hebben. Ik zou eerst eens goed rondkijken, waar je je goed mee zou voelen!
groetjes
Nele

ine
27-2-2010
 Meld misbruik19-10-2009 12:48:03

Hi Katrien

wij trouwen ook op 27 feb 2010 :o)
Ik dacht ook eerst dunnere kousen te nemen, maar met de koude van de afgelopen dagen zou ik misschien op zoek gaan naar iets warmers.
Heb je al iets gevonden ondertussen?

Succes!
ine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...