Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuige gedumpt

16-10-2009 15:44:50
Hallo

Een tijdje geleden had ik hier een berichtje nagelaten met de vraag wat ik moest doen met men getuige ( die haar minnaar zou meebrengen in plaats van haar eigen man). Langs deze weg wil ik de mensen bedanken voor de steun en de goeie tips. Ik heb het besluit genomen om haar niet meer als getuige te nemen en haar dit ook medegedeeld. Tijd om af te spreken had ze niet dus was het op een heel onpersoonlijke manier namelijk via de foon. Maar sinds het moment dat ik die last van men schouders af heb , kan ik tenminste weer goed slapen en heb ik geen last van stress.

Nogmaals bedankt iedereen.
Een gelukkig bruidje

Petroeska
16-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 429

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik16-10-2009 16:09:44

Hallo,
Ik heb je berichtje toen ook gelezen en ik vind dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Je verwacht natuurlijk dat zij een echte vriendin is en je niet alleen gebruikt om te kunnen 'rondpoepen' hé. Ik had hier een tijd geleden ook een bericht geplaatst dat ik niet kon kiezen tussen 2 getuigen omdat de ene soms precies geen echte vriendin is. Wel, ik heb intussen ook de juiste keuze gemaakt en voor de andere vriendin gekozen. Dit heeft wel gezorgd voor veel wrijvingen bij die ene vriendin, maar bon, als het zo moet zijn... Ik maak er liefst niet te veel woorden aan vuil want ik weet dat ik de juiste beslissing heb gemaakt.
Je moet kiezen voor iemand waarvan je zeker weet dat hij of zij altijd voor je klaarstaat moest dit nodig zijn. En dat was bij je eerste getuige blijkbaar niet het geval.
Veel plezier op je huwelijksdag!

Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik16-10-2009 17:12:51

hallo !

Ik ben blij dat je die keuze gemaakt hebt en ben zeker dat het de goede keuze is !
Je zal je nu veel gelukkiger voelen en kan iemand kiezen met je hart die mee je grote vreugde zal delen en het je echt gunt. Iemand die volleidg achter je staat en je steunt. Ik ben echt blij voor je !

Doe zo voort ;-)
groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik16-10-2009 18:37:03

Petroeska,
ik ben heel blij voor je dat je nu weer goed kan slapen ! Ook ik ben van mening dat je volgens je hart èn je geweten hebt gehandeld en dat is het voornaamste. Zij ging echt wel serieus over de schreef... Hopelijk leert ze er iets uit.

Verder nog veel organisatiepret :)
Groetjes

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik16-10-2009 18:47:04

Petroeska en Katrien,

Ik heb van allebei jullie bericht gelezen toen, en ik vind dat jullie allebei de juiste keuze hebben gemaakt!

En nu kunnen jullie lekker genieten van de leukere onderdelen van jullie voorbereidingen :-)

Wendy

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik16-10-2009 20:17:56

Dit was echt de juiste keuze!

Ik heb volgende week een gezellig meiden avondje geregeld om men vriendin als getuige te vragen :) !

Dorien
09.07.10

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-10-2009 20:26:39

Ook ik vond dat echt niet kunnen, ben blij dat je toch de juiste keuze hebt gemaakt. nog meer hoop ik dat ze het gaat beseffen dat zij toch in de fout ging en dat ze jouw beslissing kan "vergeven" of begrijpen alleszins, wanneer het verstand komt bij haar, hopelijk snel, want heb ergens medelijden met haar en nog meer haar man. Veel plezier nog!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-10-2009 20:26:40

Ook ik vond dat echt niet kunnen, ben blij dat je toch de juiste keuze hebt gemaakt. nog meer hoop ik dat ze het gaat beseffen dat zij toch in de fout ging en dat ze jouw beslissing kan "vergeven" of begrijpen alleszins, wanneer het verstand komt bij haar, hopelijk snel, want heb ergens medelijden met haar en nog meer haar man. Veel plezier nog!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-10-2009 20:26:41

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-10-2009 20:26:42

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-10-2009 20:26:45

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik16-10-2009 22:55:20

zeg, (katrien nog eens hé :)) heeft haar man nu nog steeds niets door?

Bedankt Wendy!! Ik ben ook heeeeeel blij met mijn keuze!

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik16-10-2009 22:59:30

@ Thx Wendy ik ben ook heel content nu.
@ Katrien = blijkbaar nie pffff, kzou nie geerne hare man zijn amaai. Zo liegen en bedriegen. Daar neem ik totaal geen voorbeeld aan zunne.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...