Nu Online
Momenteel zijn er 702 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

16-10-2009 16:47:46
hallo allemaal

deze morgen lag ik wakker in bed en kon niet meer slapen en plots schoot me een beeld te binnen van hoe onze uitnodigingen eruit zouden kunnen zien en ook wat we kunnen doen voor de tafelindeling enzo. maar nu zijn wij allebei geen tekentalenten en de voorkant van de kaart zou een tekening moeten zijn. weet er iemand een ontwerper of ontwerpster uit de regio Gent die we zouden kunnen aanspreken? ik heb hier ook al eens gelezen dat er beroep wordt gedaan op studenten grafisch ontwerp, weet iemand hoe je met hen contact opneemt, of moet ge al zo iemand persoonlijk kennen?

alvast bedankt
groetjes
griet

Griet
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 518

tami
26-6-2010
 Meld misbruik16-10-2009 18:29:36

Beste Griet,

in Gent wonende zou het voor jullie geen probleem mogen zijn om grafisch ontwerpers(sters) te vinden bij de Academie voor Schone Kunsten of in Sint Lukas. Ik zou eens contact opnemen met het secretariaat, (gegevens moeten op internet te vinden zijn) vragen naar de leraar grafiek en dan met hem een afspraak maken en hem jullie wensen kenbaar maken. Hij kan dan aan zijn studenten vragen wie dit zou willen doen.
Als je dat vriendelijk vraagt, zie ik geen reden waarom de leraar jullie niet zou helpen.

Sukses !

ilse

Meld misbruik30-10-2009 20:03:09

Hallo,
Mijn echtgenoot ontwerpt originele kaartjes en wij zijn van de regio Gent ( ex-student Sint-Lucas). Hij verzorgt ook fotoreportages.
Voor meer info kan je terecht op www.makeyouup.be en www.gazole.be
Vriendelijke groeten,
ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info