Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedje Faragé?

19-10-2009 9:38:24
Hallon mede-bruidjes,
Zijn er hier nog bruidjes die een kleedje uitkozen van Faragé? Lees altijd berichten over LR, Cymbeline,... Ik ga voor het traditionele/extravagante... Het is een kort kleedje met een prachtige transparante bustier en vanachter een klein sleepje.

Nattie
19-06-2010

Nathalie
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 974

CHANTAL
26-9-2008
 Meld misbruik19-10-2009 9:45:07

hey,

Ik had ook een kleedje van faragé.
En ik moet zeggen dad ik er veel succes met gehad heb.
Ik had de lolita dacht ik.
veel succes......
chantal

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik19-10-2009 9:49:19

Hey

Ik had een kleedje van Galaxy New York, zit ook bij Faragé en had super veel succes met men kleedje. Velen zeiden me dat het de mooiste jurk was die ze al gezien hadden en er zeggen me dit nog steeds mensen, dus mijn kleedje moet indruk gemaakt hebben :)... zeker niet twijfelen zou ik zeggen....
Groetjes

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik19-10-2009 12:33:51

Hallo Nathalie,
Ik heb ook een kleedje van Faragé. Vooraan kort en achteraan geweldige sleep. Soms moet je de lolita in jezelf verwennen hé :). Ik vind het allemaal hele mooie jurken. Ik denk dat ik weet welk kleedje je bedoelt en das echt prachtig!Gr,

Nathalie
19-6-2010
 Meld misbruik19-10-2009 12:43:52

@Katrien
Ben net het voorschot gaan betalen bij E&R in Beverlo. Er was gisteren een mode-show en hadden heel veel respons gehad op het kleedje dat ik gekozen heb. Mijn sleep is wel maar een kleintje. Is uw kleedje tot boven de knie aan de voorkant? Dan weet ik welk gij bedoelt...
Nattie

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik19-10-2009 16:55:51

Tis een kleedje van de collectie van 2009. Int vuil roze en vooraan idd tot boven de knie met bovenaan en langs de 'afhangende zijkanten naar de sleep toe' zo'n frullekes. Achteraan gesnoerd en haltermodel. Aan de ene kant van de halter dezelfde frullekes. Als je snapt wat ik bedoel. T staat nog op de site van koonings, tis het model dat half liggend poseert en met haar ene hand op de grond steunt (bruin haar). Op de site van faragé zelf zie ik het niet meer staan.

Die 'frullekes', die eigenlijk meer repels stof zijn, ga ik wel een beetje temperen, zodat je echt duidelijk ziet dat het van kort naar lang gaat.
Ik heb het mijne gekocht bij Koonings en heb her 50% op gekregen omdat het collectie 2009 is, maar goed, want goedkoop zijn die prachtige kleedjes wel niet. :) Zelfs voor de helft van de prijs was het nog 2000 euro... Meer dan ik eigenlijk van plan was om aan een kleedje te geven, maar ja, ik was verkocht hé.

Ik ben er zeker van dat we er allemaal schitterend gaan uitzien in onze iets meer extravagante jurk!

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik14-4-2010 14:09:29

Dag dames,

Ik ben ook begonnen met mijn zoektocht naar mijn bruidsjurk... en al na enkele minuten was ik overtuigd welke look ik wou, uiteraard iets dat bij mijn karakter past.... maar uiteraard ook liefst bij mijn portemonee :-) Faragé is blijkbaar het merk dat bij mij stijl past maar hoe valt de prijs mee? Nu ik ga vrijdag passen bij Mia Monta te zottegem blijkbaar hebben ze dat merk daar ook hopelijk swingt mijn prijs de pan niet uit want ik had me voorgenomen geen 3000 euro uit te geven... helaas vrees ik dat ik mijn voornemen niet zal kunnen waarmaken... dus nu mijn vraag aan jullie, is faragé heel duur?

Ils
14-1-2012
 Meld misbruik14-6-2011 17:29:43

Hey Fatimma!

Ik kom net van de bruidswinkel en had een kleedje van Faragé aan wat prachtig was! Dit kleed kostte 1145 euro en was afgewerkt met parels en steentjes, best betaalbaar vind ik.

Veel succes met je zoektocht, ik ben er ook volop mee bezig! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...