Terug naar overzicht
Katlijn,op een Nederlandse website las ik dat je lampen van rijstpapier kan kopen om zelf te decoreren bij Ikea en Dille&Kamille. Deze laatsten hebben winkels in zowel Antwerpen als Gent. Wat ze kosten weet ik echter niet :/In het ergste geval kan je zelf lampions maken met wit kalkpapier, bodem v.e. Vache qui rit doosje enzo.Groetjes
Als ik de combinatie papier en theelichtjes hoor, denk ik onmiddellijk aan brandgevaar... Doe voorzichtig aan en koop enkel veilige spullen aan, zeker niets zelf fabriceren om ieder risico uit de weg te ruimen...Succes!
Ik heb die gisteren in de Gifi zien liggen en bij de Xenos (bijv. Maastricht) verkopen ze er ook.
Sowieso in de casa!!!! :-) Goed kijken, daar vindt je ze vast en zeker
Papier - ophangen - theelichtje ... niet doen.Die bollen zijn idd te verkrijgen bij Gifi of ook bij AVA papierwinkels.Wat je kan doen is vragen of de dj een paar van die bollen uitlicht met moving heads of led spots. Die dingen veranderen van kleur en dat zorgen dat de hele bol een gloed krijgt ... er net loung effect
zeker eens in Ikea gaan kijken, mijn schoonzus heeft ze ook daar gehaald en je kan kiezen tussen grote en kleinere
Op Nederlandse websites kun je ze in allerlei kleuren en met tekeningen op bestellen. Ze hebben zelfs brandvertragende modellen, maar die zijn een stuk duurder. Anders kosten de lampionnen gemiddeld zo'n €1,50/stuk. www.feestartikel.nl www.knalfuif.nl