TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elin
22-5-2010
|
19-10-2009 21:13:59
Ik weet dat ze bij Cermo Concept in Turnhout een speciale afdeling voor "grotere" maten hebben, en dat zij hierom bekend staan. Misschien wel de moeite waard om hier eens naartoe te gaan? succes!!
|
|
Sarah
28-8-2010
|
19-10-2009 21:21:13
Boetiek Maya in Hemiksem staat ook bekend voor de service qua grote maten. Maya is zelf ook eerder volslank dus zou hier wel voeling mee hebben
Vrijdag ga ik daar passen! Ik heb zelf wel geen echt grote maat (toch niet meer, heb nu 40-42, dit was ooit anders :p). Als je wil post ik wel hoe het daar meeviel.
|
|
lesley
12-6-2010
|
19-10-2009 21:38:10
@ sarah: laat zeker maar weten hoe het is geweest bij maya, hemiksem ligt hier zelfs nog niet zo ver vandaan dus dat zou wel meevallen
|
|
Nele
10-7-2010
|
19-10-2009 21:41:56
Hey,
Ik vind het echt een schande dat ze je daar zo behandeld hebben en wil je bij deze een hart onder de riem steken! Laat je niet doen door mensen die zo onbeleefd zijn en je vernederen. Bruidskledij moet er voor alle vrouwen zijn, van de hele kleine maten tot de hele grote. Iedereen moet de kans zijn om er op zijn huwelijksdag stralend uit te zien. Jij dus ook! Dus ik zou zeggen: laat je niet doen, en zoek naar winkels waar alle maten wel welkom zijn. In de loving you van deze periode staat een heel artikel van Cermo waarbij ze hun nieuwe afdeling promoten die speciaal is voor de volslanke bruid. Ze zouden er alle favoriete collecties hebben. Ik denk dat dat voor bruidjes met een maatje meer dus wel een aanrader is...
Groetjes,
Nele
|
|
Shari
11-9-2010
|
19-10-2009 22:23:44
Over couture Ann in Aalst heb ik al veel goeds gehoord en gelezen, en dit staat op hun site: Couture Ann - dé bruidszaak voor trouwkleding, suitekleding en avondkleding - - ook voor een maatje meer -
Volgens mij zal je hier wel goed onthaalt worden!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
19-10-2009 23:06:25
Hey, ik heb mijn kleed ook bij Maya Boetiek in Hemiksem besteld. Ik heb zelf geen grote maat (maat 40) maar ben er zeker van dat je daar wél geholpen zal worden. Maya zegt wel wat ze denkt, dus als je een kleed kiest dat je niet zal staan, zegt ze da gewoon, maar ze zal dan ook zelf een aantal kleedjes uitkiezen die u wél staan. Zeker daar eens gaan kijken dus!
|
|
Cindy
10-10-2009
|
20-10-2009 8:30:21
Hallo Lesley, ik heb zelf ook een grotere maat (48) en ben hiervoor speciaal naar Koonings in Deurne bij Eindhoven geweest. Ik ben zelf ook onzeker, de nacht ervoor niet geslapen, maar ben daar super behandeld. Ik heb ook direct tegen de verkoopster gezegd dat ik er moeite mee had om te passen (per slot van rekening heb je alleen je slipje aan in dat pashokje terwijl zij eraan staat te froemelen), maar zij heeft me super op mijn gemak gesteld. En ik kon echt alles passen dat ik wilde! Ik ben daar heel tevreden van. Cindy
|
|
Edel
7-8-2010
|
20-10-2009 8:44:24
Hey meid, Wat een schande! Ook een volslank meisjes moeten goed behandeld worden!!!! Wat is dat nu!! Ze moeten iedereen in de watten leggen! Ik heb ook gelezen dat Cermo inderdaad hier rekening mee houdt en zelfs er een afdeling heeft bijgemaakt voor de volslanke beautys! Ik heb zelf een kleine maat en ben niet groot van gestalte dus niet alle kleedjes passen mij maar ben goed geholpen gelukkig! (En heb mijn kleedje al gevonden dus) Lesly meid, ik zou naar testaankoop schrijven!!!!!!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
sofie
24-10-2009
|
20-10-2009 9:19:01
hey lesley, ik ben ook bij maxims geweest, ik moet nu ook toegeven, ik ben geen popke, ik heb zo al kledingmaat 48, dus geen ideale maat, ik ben ook bij maxims geweest, in mechelen, ze waren daar supervriendelijk, ze hebben mij zeker niet vernederd, in tegendeel, ze hebben mijn "goeie" kanten in de verf gezet, met het resultaat dat ik een prachtige jurk heb gevonen, het deed mij juist goed om een niet op mijn gewicht gedrukt te worden, ze hebben mij daar heel goed geholpen, ik kan er alleen maar positieve dingen over zeggen, ik zou er zeker teruggaan moest ik nog eens iets heel mooi nodig hebben. hou de moed erin en ga desnoods nog eens terug, niet alle dagen zijn dezelfde :-) sofie 24/10/09
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
20-10-2009 9:26:51
Hier ook een bruidje met maatje 48. Ik zag er ook tegenop, maar ik ben bij Cermo in Turnhout geweest en bij Le Chapeau in Antwerpen. Bij geeneen van de twee winkels heb ik mij maar één moment slecht gevoeld. Laat de moed zeker niet zakken. Je mag wel niet schrikken als je in een winkel een kleed besteld want de maten van trouwjurken vallen altijd kleiner uit waardoor ze een grotere maat bestellen (vb ik heb maat 48 en mijn trouwkleed is maat 52). Maar je moet je hierdoor zeker niet laten ontmoedigen hoor! Veel succes Groetjes Vanessa 24/10/09
|
|
kristien
25-6-2010
|
20-10-2009 9:34:03
Hey Lesley!
Wij zijn twee bruidjes met een maatje meer, en zijn vorige week bij boetiek maya in Hemiksem gaan passen! Dat is echt ontzettend goed meegevallen, je krijgt een onderrok aan waardoor je al niet meer helemaal naakt in dat paskot staat, en ze helpen echt heel goed. Wij konden de kleedjes niet echt passen, maar het wordt zo goed voorgehouden dat je echt wel een goed idee hebt hoe je met dat kleedje zal staan! Maya zegt ook wat ze denkt, en ze helpt je met je keuze! Zeker een aanrader dus, wij hebben er ons kleed besteld!
|
|
lesley
12-6-2010
|
20-10-2009 9:41:19
@sofie: ik heb dezelfde kleding maat als jij en ik ben blij te horen dat je bij maxims wel goed behandeld bent geweest. ik had echter ook al de indruk dat het puur mijn verkoopster was. ik was daar nl. de week ervoor al naar de voorstelling van de nieuwe collectie geweest en die zelfde dame zei toen ook al we showen enkel maatje 38 want een 46 is ook niet om aan te zien. en toen dacht ik al oh jee die dame wil ik niet hebben en wat bleek tegenslag als ik had was het net die verkoopster die mij verder hielp. ik vond het wel jammer want ik had echt het kleed van mijn dromen gezien. ik heb nu een afspraak gemaakt in een andere bruidswinkel waar ze hetzelfde merk verkopen en waar ik al gevraagd heb of ze een volslanke dame willen verder helpen en daar kreeg ik de reactie dat ik op dezelfde manier zou behandeld worden als andere bruiden. dus hopelijk heb ik daar meer geluk.
|
|
sofie
24-10-2009
|
20-10-2009 10:04:05
ik heb een pronovias, die spaanse modellen flateren het lichaam op een heel andere manier dan bv ne linea, ik ben er heel tevreden over, succes met je zoektocht en vooral geniet ervan, laat je niet zomaar van de wijs brengen door een verkoopster, gewoon je zin doen als jij da mooi vind, de eene smaak is de andere nie.
|
|
cindy
27-8-2010
|
20-10-2009 10:07:43
hey lesley, boetiek maya is echt een aanrader,ik ben daar 3 weken geleden gewoon is binnengestapt en is rondgekeken,kheb een afspraak nu vrijdag om te passen en maya heeft de kleedjes genoteerd die ik gekozen heb en gaat er voor zorgen dat ze die in mijn maat binnen heeft zodat ik ze allemaal echt kan passen want zo zie je het beste wat jou staat,ik heb maat 50 en vind dit een hele goeie service,kmoet er wel bijzeggen dat t om marylise gaat daar heeft ze goede connecties mee en dat vind ik de mooiste kleedjes,kweet niet of dit met elk merk kan.veel succes cindy
|
|
Ines
3-10-2008
|
20-10-2009 10:52:06
Hey Leslie,
Ik had bijna 2 jaar geleden hetzelfde verhaal. Uiteindelijk ben ik in 3 winkels gaan passen: het Bruidsparadijs in Merksem, Maxim's Couture in Mechelen en Boetiek Maya in Hemiksem. Ik ben zelf ook een maatje 48-50 (al naargelang het land van herkomst van mijn kleren :-)).
In het Bruidsparadijs ben ik echt super ontvangen geweest: de verkoopster stelde me echt op mijn gemak en liet me zelfs dingen passen die mij van mijn lijf vielen wegens véél te groot (super gevoel trouwens). Ik heb er verschillende kleedjes echt kunnen passen en er waren er mooie bij, maar heb uiteindelijk daar niet gekocht omdat ik mijn zinnen had gezet op een Marylise en zij dat merk niet hebben.
Bij Maxim's Couture dezelfde dag was het wel wat anders: die mevrouw was echt niet vriendelijk en daar had ik ook het gevoel dat ze niet zo happy was met mijn grote maat. Daar heb ik maar 2 of 3 kleedjes kunnen passen. De verkoopster deed echt geen moeite om me andere dingen te laten zien dan die kleedjes waar ik (ongeveer) in kon.
Wat een verschil met Maya! De eigenares zelf heeft me geholpen. Het mens was zo ziek als een hond, maar toch heeft ze de moeite gedaan om me te laten voelen zoals een prinses. En toen ik zei welk kleed ik in een boekje zo prachtig vond, zei ze eerlijk dat dat met mijn boezem niet zo'n geweldig goed idee was. Ze legde ook uit waarom en kwam meteen met een schitterend alternatief, wat uiteindelijk ook mijn trouwkleed is geworden. Laat je niet afschrikken door haar nogal stuurse voorkomen: ze wil gewoon het beste voor haar klanten en helpt echt wel je goede kanten in de verf te zetten.
Veel plezier bij het passen en laat je niet doen door mensen die zelf gefrustreerd zijn om god weet welke reden.
Groetjes Ines reeds 382 dagen getrouwd
|
|
lesley
12-6-2010
|
20-10-2009 10:59:50
hallo cindy,
ik ben hals over kop gevallen voor een kleedje van de nieuwe collectie van linea raffaeli. alleszins te bestellen tot maat 56 en ik hoop dat dit nu ook nog redelijk flatterend gaat zijn, maar mss. vind ik nog een ander kleedje waar ik ook weg van ben als ik volgende week ga passen
|
|
Sofie
12-12-2009
|
20-10-2009 11:56:36
Ga ook eens kijken bij Isa Moda in Hasselt. Daar heb ik mijn kleedje gekocht. Ze hebben daar ook passtukken in de grote maten (ik heb een 50 aangehad) en als er een stuk is dat kleiner is hebben ze van die tussenstukken zodat je echt alles kan passen. Ze denken ook echt mee met de vollere modellen en geven je het gevoel dat je echt een slanke bruid bent in hun jurken.
|
|
Nathalie
27-6-2009
|
22-10-2009 10:04:55
Hoi Lesley, je moet je zeker niet inhouden om kleedjes te gaan passen omdat je wat voller bent. ikzelf heb een pronovias genomen omdat die mijn figuur het meest flatteerde. ik ben bij le chapeau in bree geweest en ze hadden veel kleedjes in een 48 en meer. was echt leuk om eens jurken te passen die dicht gingen :) ik zou daar zeker eens gaan kijken. ze dachten daar echt wel mee met mij om te zien hoe ik er op mijn best kon uitzien. Groetjes, Nathalie
|
|
marie
|
17-2-2010 12:15:32
He Meiske,
De moed niet opgeven, ze zijn niet allen zo, wij zijn gisteren ook in Mechelen bij Maxim's geweest, maar voor suite kleding, ik heb maat 48 maar mijn dochter die mij vergezelde heeft maatje 38, en wilde een kleedje van Oni Onik. Wij zijn op dezelfde manier als U behandeld, en stonden na amper 10 minuter weer op de stoep, en dit na een rit van 40 km. Ik wens je in een mooie trouwdag, en je kan er zeker van zijn, er zijn nog vriendelijke handelaars, ik ben er ook eentje.
Marie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|