TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Deanie
|
19-10-2009 22:31:15
Hey Lesley,
wij trouwen ook op 12 juni 2010... dus ik ben ook eens benieuwd wanneer we moeten kijken voor de uitnodigingen. Wij zouden die van ons laten ontwerpen... dat vraagt waarschijnlijk nog wat extra tijd.
Waar gaat jullie huwelijk door?
Groetjes Deanie
|
|
annabel
12-6-2010
|
19-10-2009 22:38:00
ook wij trouwe op twaalf juni!wij zijn daar ook nog niet mee bezig.wij laten dat normaal door onze fotograaf doen en die heeft gezegd dat we eerst na de beurs in wieze moeten gaan...das nog wel even dacht ik.mijn zus trouwt in dec en heeft nog maar twee weken geleden de uitnodigingen gaan samenstellen en zijn nu pas verstuurd.zo lang je ze ongeveer drie maand op voorhand kunt verzende zit je op schema. ;)
grts anna
|
|
lesley
12-6-2010
|
20-10-2009 7:53:42
hallo deanie,
wij trouwen in Bornem. dat is ook onze woonplaats. van waar ben jij afkomstig?
|
|
natacha
11-6-2010
|
20-10-2009 10:33:13
hoi hoi ja wij trouwen 11 juni 2010! ik heb al mijn uitnodiging gekozen maar natuurlijk was ik veel te vroeg! onze drukker zei ook dat dit iets van de laatste dingen is, k'denk dat we nu ongeveer januari-februari terug gaan, als alles geregeld is duur dit niet lang voor de levering hoor!
|
|
tami
26-6-2010
|
20-10-2009 14:01:24
Lesley, reken er op dat je ong. 6 à 8 weken op voorhand je uitnodigingen moet verzenden. Jullie trouwen op 12 juni, dus 19 april zou ik ze op de bus doen. Maar als je zou overwegen om je uitnodigingen zelf te maken, begin je er best veel vroeger aan, tenzij het om een heel eenvoudig ontwerp zou gaan, dus zonder veel plooi-, snij-, plak- en/of strikwerk. Je kan hoedanook al eens aan een formulering beginnen denken want je hebt heelwat mogelijke stijlen om de mensen te laten weten dat jullie gaan trouwen... Heel veel plezier ermee ! Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-10-2009 17:56:53
Bij AVA leveren ze op 2 weekjes tijd. Dus in jouw geval zal eind maart - begin april tijdig genoeg zijn.
Groetjes,
Véro
|
|
Gwen
14-5-2010
|
20-10-2009 19:47:43
Hallo,
Wij trouwen 14 mei 2010 en gaan onze uitnodigingen in januari bestellen. 1) De meeste zijn dan weg omdat het een verlengd weekend is dus zijn ze tijdig op de hoogte. 2) Wij "moeten van" onze ouders tantes en nonkels persoonlijk gaan verzoeken dus vraagt wel wat tijd.Onze vrienden hebben dit tot hier toe ook gdaan dus daar moeten we dan ook even langs. Kan haast niet wachten tot het januari is.
Gwen
|
|
Deanie
|
20-10-2009 21:46:52
Hey Lesley,
wij wonen en gaan trouwen in Torhout (West-Vlaanderen)
Hoe gaat het bij jou met de voorbereidingen?
Hier alles kids, net ceremoniemeester vastgelegd. Volgende dingen op mijn lijstje zijn mijn trouwkleed gaan kiezen (yihaa) en de ringen.
Groetjes Deanie
|
|
lesley
12-6-2010
|
21-10-2009 7:52:04
hey deanie,
qua voorbereidingen liggen al vast: de plaats voor de lunch, fotograaf, auto, zaal voor feest, traiteur, huwelijksdatum en uur bij het gemeentehuis, kapper, schminkster. dus de grote zaken zijn geregeld, ben nu aan het rond kijken voor een trouwjurk en qua ringen hebben we een mooie website gevonden van een zaak in west- vlaanderen ( fede di oro) en wij gaan daar eens langs gaan om te kiezen. ze bleken volgens hun website wel mee te vallen qua prijs en zeker wat betreft voor mijn gedacht van een trouwring.
|
|
Deanie
|
22-10-2009 20:05:45
wij zijn ook van plan om naar fede di oro te gaan voor onze ringen, prijs/kwaliteit zijn ze echt sterk vind ik.
Ik denk eind november/begin december eens een afspraak te maken...
Ik ga in december mijn zoektocht naar een trouwjurk starten. Ben eens benieuwd, 'k vind het wel moeilijk om nu zo een idee te vormen via sites of zo... Hoe verloopt de zoektocht bij jou?
|
|
lesley
12-6-2010
|
22-10-2009 21:00:43
hoi deanie,
vorige week zaterdag ben ik de eerste keer gaan passen en dat is echt tegen gevallen. Ik had naar een voorstelling van de nieuwe collectie geweest bij maxims couture in mechelen, en daar had ik enkele kleedjes gezien die ik echt super vond. Alleen degene die de show presenteerde was niet zo'n sympathiek mens, ze begon haar voorstelling met de zin: al onze modellen showen maatje 38 want ja een persoon met maat 46 is ook niet om aan te zien. En natuurlijk je raad het al, ik heb dus absoluut geen maatje 38. Maar ik dacht gewoon een afspraak maken en dat komt wel los maar niet dus, het moest lukken dat toen ik aan kwam voor mijn pasbeurt dat ik juist die verkoopster had. De pasbeurt heeft een klein uurtje geduurd en heel de tijd heb ik kwetsende opmerkingen moeten slikken over mijn gewicht. Ik stond voor schut voor heel de winkel, want ze hield zich echt niet in, het kwam zelfs zo ver dat ik in mijn ondergoed in het pashokje stond helemaal vooraan in de winkel en zij ging iets halen en liet gewoon het gordijn altijd open zodat iedereen mij kon zien staan. Mijn 2 vriendinnen waren mee en mijn grootmoeder en zij hebben zich hier zelfs aan dood geërgerd, en die hebben dan wel maatje 38. Het was ook heel duidelijk dat ze dus absoluut niet wou verkopen aan iemand met een grotere maat, want ik heb in totaal 2 kleedjes mogen passen( en dat pas nadat ik er absoluut op stond om ze te mogen passen( het waren zelfs maten 48 en 50 dus t was nu niet dat ik er niet in kon)) anders mocht ik ze enkel maar vast houden en laten zien aan de mensen. ik was dus helemaal down na al die kwetsende opmerkingen dat ik er zelfs aan gedacht heb om te stoppen met zoeken naar een jurk puur uit schrik om overal zo behandeld te worden. maar ik heb nu al mijn moed bij elkaar geraapt en een nieuwe afspraak gemaakt in een andere winkel maar daar heb ik wel eerst aan de eigenares gevraagd of zij een probleem heeft met mensen met een maatje meer. En van die dame kreeg ik het lieve antwoord, dat elke klant even goed behandeld wordt bij haar, grote of kleine maat. en zij vindt dat elke bruid het verdient om haar dag te stralen als een prinses. En nog een super voordeel is dat zij ook het kleedje verkoopt waar ik helemaal weg van ben, dus dat is goed meegenomen. Volgende week zaterdag mag ik bij haar langs gaan en als ik het kleedje gepast heb van mijn dromen en het past bij me dan heeft die mevrouw een bestelling.
welk vind jij een mooie collectie bruidsjurken? ik ben helemaal weg van de collectie van linea raffaeli.
groetjes lesley
|
|
Deanie
|
26-10-2009 19:19:37
hey lesley,
amaai wat een verhaal, ik word er nijdig van als ik dat allemaal lees. Want ja ikzelf heb ook helemaal geen maatje 38, dus ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Ik hoop dat je in die volgende winkel een beter service krijgt, want elke toekomstige bruid verdiend het om in de watten te worden gelegd!
Ikzelf zie heel graag de collectie van Marylise. Nu is het enorm mode van strapless kleedjes, en ik vrees met mijn maatje meer, dat ik daar niet mooi zal mee zijn... in elk geval zal ik er toch eens wat passen en dan zien we wel.
Veel succes voor volgende zaterdag!!!!
Groetjes Deanie
|
|
lesley
12-6-2010
|
27-10-2009 12:57:40
ik zou zeggen gewoon proberen die kleedjes en dan kan je zelf zien wat je wel en wat je niet staat. ik weet al dat ik niet voor een heel lichte kleur van kleed mag gaan want dat staat me echt niet. ik hoop ook dat ik zaterdag veel beter ga geholpen worden maar na dat telefoontje van die eigenares voel ik me er wel goed bij, heb er goede hoop op. ik hoop dat jij ook je droomkleedje vindt.
lesley
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|