Terug naar overzicht
wij willen daar ook naar toe gaan, maar ik vroeg me al af of je daar gewoon naar toe kan gaan of dat je echt een afspraak nodig hebt.
Dorothea , Ik heb gisteren hun nieuwsbrief ontvangen.En daarin vragen ze toch een wachttijd van 5 à 6 maanden , ik zou dus toch optijd gaan. Wij trouwen 9 juli 2010 en hebben onze ringen ook al gekozen! (Wel niet bij Fede)Groetjes Dorien09.07.10
Heb gebeld en heb een afspraak voor woensdag, hoera! :D Zie er ZO hard naar uit!!
Ik heb vanmorgen gemaild voor een afspraak voor deze zaterdag. En het was geen probleem dusja. Je moet ook een beetje sjance hebben. @ Lesley, ik zou zeker een afspraak maken, je bent dan zeker dat ze alle tijd hebben voor jou. Toch beter, niet?Ik ben ook al aan't aftellen, nog 2x slapen :-)05/06/2010
je kan niet gaan zonder afspraak. Ze vragen om 5 à 6 maand van te voren te gaan, maar tis niet dat ze je weigeren als het later is hoor. Wij hadden eind februari een afspraak en eind april hadden we de ringen al. Mss nu al afspraak maken voor 2010 of vragen of nu woensdag nog gaat.
Heeft iemand ervaring met deze winkel? ik zie in juweliers dezelfde ringen voor een pak meer geld? Waar zit het verschil? zijn ze lichter en dunner? ik twijfel toch een beetje, want ik heb geen zin om na een paar jaar een vervormde ring te hebben, 't is tenslotte voor je hele leven dat je deze draagt.groetjes
Je moet es in de zoekfunctie hier op de site Fede di Oro ingeven, je vindt NIETS dan goeie reacties :) ze zijn goedkoper omdat ze de ringen zelf maken, 't is dus een goudsmid en geen verkoper, dus je spaart de kosten van de tussenpersoon én het design uit :)Ik ga woensdag kijken voor de mijne :)