Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afspraak Fede Di Oro?

21-10-2009 22:45:21
Ik heb plots helemaal de trouwkoorts te pakken en na het regelen van een heleboel 'saaiere' dingen, heb ik zin om ook iets echt leuks te kiezen, ons trouwringen bijvoorbeeld! Ook al trouwen we pas over 10 maanden, toch willen we (lees: ik ;) ) dit nu al doen. We zouden naar Fede Di Oro gaan, en willen hiervoor een afspraak maken, maar na zorgvuldig ons agenda's naast elkaar gelegd te hebben zien we dat de enige mogelijkheid deze woensdag zou zijn, of anders pas in 2010... Denken jullie dat ze zo kort op voorhand nog een plaatsje vrij zouden hebben voor ons, of moet je echt weken op voorhand bellen?

Wil zoooooooo graag woensdag gaan :D

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 351

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik22-10-2009 7:41:52

wij willen daar ook naar toe gaan, maar ik vroeg me al af of je daar gewoon naar toe kan gaan of dat je echt een afspraak nodig hebt.

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik22-10-2009 8:18:26

Dorothea ,

Ik heb gisteren hun nieuwsbrief ontvangen.
En daarin vragen ze toch een wachttijd van 5 à 6 maanden , ik zou dus toch optijd gaan. Wij trouwen 9 juli 2010 en hebben onze ringen ook al gekozen! (Wel niet bij Fede)

Groetjes Dorien
09.07.10

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik22-10-2009 10:54:26

Heb gebeld en heb een afspraak voor woensdag, hoera! :D Zie er ZO hard naar uit!!

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik22-10-2009 12:32:34

Ik heb vanmorgen gemaild voor een afspraak voor deze zaterdag. En het was geen probleem dusja. Je moet ook een beetje sjance hebben.

@ Lesley, ik zou zeker een afspraak maken, je bent dan zeker dat ze alle tijd hebben voor jou. Toch beter, niet?

Ik ben ook al aan't aftellen, nog 2x slapen :-)

05/06/2010

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik22-10-2009 16:34:03

je kan niet gaan zonder afspraak. Ze vragen om 5 à 6 maand van te voren te gaan, maar tis niet dat ze je weigeren als het later is hoor. Wij hadden eind februari een afspraak en eind april hadden we de ringen al. Mss nu al afspraak maken voor 2010 of vragen of nu woensdag nog gaat.

natasha
23-7-2010
 Meld misbruik26-10-2009 21:35:15

Heeft iemand ervaring met deze winkel? ik zie in juweliers dezelfde ringen voor een pak meer geld? Waar zit het verschil? zijn ze lichter en dunner? ik twijfel toch een beetje, want ik heb geen zin om na een paar jaar een vervormde ring te hebben, 't is tenslotte voor je hele leven dat je deze draagt.

groetjes

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik26-10-2009 22:09:57

Je moet es in de zoekfunctie hier op de site Fede di Oro ingeven, je vindt NIETS dan goeie reacties :) ze zijn goedkoper omdat ze de ringen zelf maken, 't is dus een goudsmid en geen verkoper, dus je spaart de kosten van de tussenpersoon én het design uit :)

Ik ga woensdag kijken voor de mijne :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...