Terug naar overzicht
Hey nathalie! Wij hebben dit gedaan.. iedereen was echt super positief hierover!Ik heb ze gemaakt op vistaprint.beGroetjes Dorien09.07.10
Ik had er ook zelf gemaakt. Maar ik had t op magneetpapier geprint (kan je bij de Banier kopen), zodat ze ze of de ijskast konden hangen!Konden ze t echt niet vergeten! ;))Nele
ik had samen met een neef iets ontworpen en dan laten ontwikkelen via extrafilm als kaartje, met op de achterzijde een leuk gedichtje. Resultaat was subliem en reacties overweldigend.
Hey,Ik denk erover ook zoiets te doen en het dan bij de mensen hun kerstkaart te steken!Groetjes,Edel07/08/2010
Wij hebben dat ook gedaan, we hebben zelf kaartjes gemaakt voor kerst (met dezelfde girafjes als op onze trouwuitnodiging) en iedereen die we gingen uitnodigen, heeft een kerstkaart met tekstje gekregen.Uiteindelijk hebben maar 8 mensen voor het avondfeest laten weten dat ze niet konden komen (van 120) en een tiental voor de receptie.Iedereen was enthousiast over de kaartjes, vooral omdat ze in hetzelfde thema waren gemaakt als onze uitnodiging.groetjes,Inge (1/8/09)
Wij hebben dat ook gedaan.In de vorm van een "artikel" dat m'n man geschreven heeft over ons.Best wel grappig.Zo in de aard van naar het schijnt is het die dag & die locatie en is het kleed net gekozen etc.Dan op papier van Ava geplakt dat dichtvouwt in de vorm van een enveloppe.Met zegel afgesloten.Iedereen vond het héél mooi.GrtsMarieke
Hey, wij hebben zelf via pc een krant gemaakt, met artikels over ons, de getuigen en weetjes over onze huwelijksdag. Ook een pagina met een kruiswoordraadsel over ons en een "liefde is". Heel positieve reacties op gehad. We hebben deze via e-mail verstuurd naar de meeste mensen (en per post naar mensen die geen e-mail hebben)Veel succes ermee alleszins!
Beetje gelijke trend, maar ook met e-mail omdat 't toch al veel geld bespaart, voor de rest natuurlijk wel per post gestuurd naar de derde leeftijd. ;) Moet wel eerlijk zeggen dat ik 't niet naar iedereen heb gestuurd, enkele die ik er ECHT bij wil. Da's dus mijn familie en beste vrienden. Dat m'n ventje ni doet, tja.... Allé, jullie kennen 't vast wel, zo mensen die je MOET uitnodigen eigenlijk, maar die je er niet per sé bij wil. Ni dat ze storend zijn ofzo hé, maar ik blijf er neutraal onder als ze er niet zijn, snapte? Dat geeft voor mij zo'n save the date schoner en vooral oprechter, niks hypocrisie.
Ney NathalieMijn vriend en ik trouwen op 25.10.2010 en omdat onze zaal en datum nu al vastligen en we nog lang niet aan uitnodigingen denken, hebben wij dat ook al gedaan! Mijn vereiste was dat het geen geld mocht kosten (de rest kost al genoeg), dus hebben we gewoon een leuk prentje van het internet geplukt (www.explodingdog.com ), er een tekstje bijgezet, onze namen, de datum en de vermelding: 'save the date - uitnodiging volgt!'. Eigenlijk hebben we dit gewoon in MS Word gedaan en vervolgens afgedrukt op dik, wit papier, en met een snijmachine (schaar gaat ook natuurlijk) versneden tot kaartjes van businesskaart-formaat. Past in ieders portefeuille en agenda, handig! Ook bij ons waren de reacties superleuk! Iets origineels waardoor je een lach krijgt hoeft niet veel te kosten...