TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
15-5-2010
|
22-10-2009 22:28:14
Hallo Daisy, Ik heb hier ook al veel verschillende commentaren gelezen over Koonings vooraleer ik er zelf langsging. Bij mij was de reden om er eens te passeren vooral dat zij een heeeeel uitgebreid aanbod hebben aan bruidskleding, veel meer als de andere bruidswinkels. En ik moet zeggen: bij mij is het super goed meegevallen! Ik heb even moeten wachten op een verkoopster, maar achteraf zei mijn moeder dat ze andere mensen had horen praten over 'aanmelden aan de receptie'. Jah, dat hadden wij dus niet gedaan :), met als gevolg dat de verkoopster niet wist dat we al gearriveerd waren. Maar we kregen wel meteen iets om te drinken. Ik had een superlieve verkoopster, Mandy denk ik, die echt eerlijk zei wat me stond en niet stond. Eerst zijn we een tourtje in de winkel gaan doen (zeg maar tour) en de mooiste jurken uitgekozen. Ik heb er uiteindelijk ook mijn kleedje gekocht. En ben er echt heel blij mee. Ik zie dat je trouwt in mei 2011. In september (en oktober meestal ook nog) geeft Koonings altijd 50% korting omdat de nieuwe collectie er dan bijna aankomt. Als ik van jouw was, zou ik dan pas gaan kijken. Je hebt nog meeeeeer dan tijd genoeg hé. En de helft van de prijs is toch al om over na te denken hé. Alé, je moet het zelf weten natuurlijk, tis maar een tip.
bij mij is het er heel goed meegevallen. Qua prijs heb ik geen idee hoe zij liggen tov de belgische markt. Ik had voor koonings maar één winkel bezocht en daar ben ik zeer kortaf buitengewerkt na maar enkele (suite!)kleedjes gepast te hebben. Iemand anders zal je hiermee beter kunnen helpen misschien.
Maar ik vond het zeker de trip waard, al was het maar alleen voor de grote collectie.
Veel plezier met kiezen!!!
Katrien 15/05/2010
|
|
Katrien
15-5-2010
|
22-10-2009 22:28:48
Hallo Daisy, Ik heb hier ook al veel verschillende commentaren gelezen over Koonings vooraleer ik er zelf langsging. Bij mij was de reden om er eens te passeren vooral dat zij een heeeeel uitgebreid aanbod hebben aan bruidskleding, veel meer als de andere bruidswinkels. En ik moet zeggen: bij mij is het super goed meegevallen! Ik heb even moeten wachten op een verkoopster, maar achteraf zei mijn moeder dat ze andere mensen had horen praten over 'aanmelden aan de receptie'. Jah, dat hadden wij dus niet gedaan :), met als gevolg dat de verkoopster niet wist dat we al gearriveerd waren. Maar we kregen wel meteen iets om te drinken. Ik had een superlieve verkoopster, Mandy denk ik, die echt eerlijk zei wat me stond en niet stond. Eerst zijn we een tourtje in de winkel gaan doen (zeg maar tour) en de mooiste jurken uitgekozen. Ik heb er uiteindelijk ook mijn kleedje gekocht. En ben er echt heel blij mee. Ik zie dat je trouwt in mei 2011. In september (en oktober meestal ook nog) geeft Koonings altijd 50% korting omdat de nieuwe collectie er dan bijna aankomt. Als ik van jouw was, zou ik dan pas gaan kijken. Je hebt nog meeeeeer dan tijd genoeg hé. En de helft van de prijs is toch al om over na te denken hé. Alé, je moet het zelf weten natuurlijk, tis maar een tip.
bij mij is het er heel goed meegevallen. Qua prijs heb ik geen idee hoe zij liggen tov de belgische markt. Ik had voor koonings maar één winkel bezocht en daar ben ik zeer kortaf buitengewerkt na maar enkele (suite!)kleedjes gepast te hebben. Iemand anders zal je hiermee beter kunnen helpen misschien.
Maar ik vond het zeker de trip waard, al was het maar alleen voor de grote collectie.
Veel plezier met kiezen!!!
Katrien 15/05/2010
|
|
Liesbeth
|
23-10-2009 7:12:11
Ben ook al op hun website gaan kijken, inderdaad een heel grote collectie. Als ik mij niet vergis zitten zij in Nederland, niet?
Groetjes, Liesbeth (26/06/2010)
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
23-10-2009 7:52:11
@Liesbeth: Yup!
Dus niet vergissen, het is niet het Antwerpse Deurne maar in Nederland, tegen Eindhoven.
|
|
KARIN
22-5-2010
|
23-10-2009 11:39:33
Hoi, Ik ben daar ook geweest om mijn kleed te zoeken en te vinden, ze hebben er een zeer grote gevarieerde collectie. Qua prijs denk ik dat het ongev hetzelfde is als hier in Belgie, het is zeker de moeite om eens te gaan kijken. Grtjs Karin 22052010
|
|
Tina
1-5-2010
|
23-10-2009 11:52:48
Hallo,
Ben er ook gaan kijken en moet zeggen dat het inderdaad een winkel was met veel keuze. Mijn kleed komt van een winkel in Rotterdam (Honeymoonshop) omdat ik een specifiek merk wou dat ze in Deurne niet hadden. Wat de prijs betreft ligt Nederland absoluut in lijn met Belgie hoor. Ik vind dat je zelfs veel meer service krijgt in Nederland. Ze staan daar veel verder op gebied van huwelijkskledij en alles wat er rond hangt. Het oudbollige van de Belgisch winkels is daar al lang weg, en ze zijn veel vriendelijker. Je moet natuurlijk overweg kunnen met de "eerlijkheid van hun mening", maar ik heb dat graag.
Ik zou niet twijfelen ! Groetjes,
TINA 1.5.10
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|