Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Levertijd merk La Sposa

24-10-2009 13:53:10
Aangezien het nog een heel eindje zal duren voor ik trouwkleedjes kan gaan passen omdat ik nog een hoop moet vermageren, en ik dus ben aan het kijken welke merken ik het mooiste vind om daar de levertijd van te weten, om te zien wanneer ik moet gaan kijken (liefst zo laat mogelijk)

'k Moet zeggen dat 'k een hele moeilijke ben, maar 'k heb één kleedje gezien, een heel eenvoudig eigenlijk dat ik PRACHTIG vind. Het is van het merk La Sposa (dus niet de winkel ;) ) en ik vroeg mij af wat de levertijd was van dit merk. En als iemand richtprijzen heeft dan zijn die ook altijd welkom!

Bedankt!

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 613

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik25-10-2009 10:53:59

Hallo Dorothea,

Ik heb een kleedje van La Sposa gekozen. Heb m'n kleedje begin augustus besteld en trouw in mei. In de winkel zeiden ze dat de levertijd voor La Sposa toch rond de 8 maanden zit, omdat het van Spanje moet komen. Prijzen liggen tussen 1300 en 1700 euro.

Groetjes,

Sara

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik25-10-2009 13:10:53

Oeioei, 8 maanden, dan zou ik al in januari moeten gaan... Eigenlijk december zelfs... Wordt moeilijk aangezien ik nog heel wat kilo's kwijt moet tegen mijn trouw :) misschien dat ik es ga praten met de mensen van de winkel en ga zien wat zij voorstellen :)

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik25-10-2009 13:50:49

Dag Dorothea,

Het is niet omdat een jurk van Spanje moet komen dat je langer zou moeten wachten!
Ik heb een kleed van Pronovias, ook Spaans, en het is 6 maanden wachttijd. Dit is de normale tijd voor een jurk.
Bel eens rond naar de winkels, wellicht kan je makkelijk wachten tot een 7-tal maanden en dan gaan passen.

Groetjes, stephanie

Mireille

Meld misbruik26-10-2009 11:22:54

Wij hebben zaterdag een trouwjurk van La Sposa gekocht voor onze dochter. De levertijd is inderdaad 6 maanden. Ze hebben de maten genomen maar als het geleverd word half april gaan ze alles opnieuw opmeten en aanpassen wat ook een tweetal maanden kan duren. Dit doen ze dan wel in de winkel van aankoop. Voor het kleed dat wij kochten moesten we ten laatste begin december bestellen voor een huwelijk dat doorgaat september 2010.

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik26-10-2009 11:30:40

Vreemd, ik heb nochtans naar de winkel La Sposa gemaild en gevraagd wat de levertijd is en ze zeggen dat het 8 à 16 weken is...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...