Terug naar overzicht
Hallo Dorothea,Ik heb een kleedje van La Sposa gekozen. Heb m'n kleedje begin augustus besteld en trouw in mei. In de winkel zeiden ze dat de levertijd voor La Sposa toch rond de 8 maanden zit, omdat het van Spanje moet komen. Prijzen liggen tussen 1300 en 1700 euro.Groetjes,Sara
Oeioei, 8 maanden, dan zou ik al in januari moeten gaan... Eigenlijk december zelfs... Wordt moeilijk aangezien ik nog heel wat kilo's kwijt moet tegen mijn trouw :) misschien dat ik es ga praten met de mensen van de winkel en ga zien wat zij voorstellen :)
Dag Dorothea,Het is niet omdat een jurk van Spanje moet komen dat je langer zou moeten wachten!Ik heb een kleed van Pronovias, ook Spaans, en het is 6 maanden wachttijd. Dit is de normale tijd voor een jurk.Bel eens rond naar de winkels, wellicht kan je makkelijk wachten tot een 7-tal maanden en dan gaan passen.Groetjes, stephanie
Wij hebben zaterdag een trouwjurk van La Sposa gekocht voor onze dochter. De levertijd is inderdaad 6 maanden. Ze hebben de maten genomen maar als het geleverd word half april gaan ze alles opnieuw opmeten en aanpassen wat ook een tweetal maanden kan duren. Dit doen ze dan wel in de winkel van aankoop. Voor het kleed dat wij kochten moesten we ten laatste begin december bestellen voor een huwelijk dat doorgaat september 2010.
Vreemd, ik heb nochtans naar de winkel La Sposa gemaild en gevraagd wat de levertijd is en ze zeggen dat het 8 à 16 weken is...