Terug naar overzicht
thema's waar ik al van gehoord heb (dus niet super origineel):- plaatsen waar het koppel al geweest is- huwelijksreis- kleuren (terwijl speelt dj liedje met in de titel een "kleur")-snoepjes- raadseltje oplossen om zo te weten aan welk nr van tafel je zit-films/liedjes van walt disney- enz enz enz
Liesselot,je kan mss best eens hierboven, in de grijze balk naast Google "tafelindeling of tafelthema of tafelnamen" intikken, dan "op deze website" aanvinken en "Zoeken". Zo krijg je alle oude(re) berichten ivm hetzelfde onderwerp. En ik kan je verzekeren dat het er nogal wat zullen zijn want de hele afgelopen zomer lang is dit item hier aan bod geweest. Dus veel leesgenot gewenst !Groetjes
Hey,wij hadden afgelopen zomer een Italiaans trouwfeest (in België!) en gebruikten Italiaanse regio's als tafelnamen. Bij het binnenkomen konden de gasten hun namen terugvinden op een Italiaans menubord, dat vol Italiaanse vlaggetjes hing (zelf ineengeknutseld!).Wij kwamen de zaal binnen op 'Bella Italia' en meteen zat de sfeer er super in ;o))Groeten van Sabrina80 dagen getrouwd!!
hartelijk dank voor de reacties! Leuk!ik zal inderdaad ook eens zoeken naar soortgelijke berichten :-)Groetjes, Liesselot