Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fel roze das (fuchsia)

27-10-2009 10:53:39
heykes,

We hebben als thema in onze uitnodigingen enzo. Zwart en fuchsia. Maar nu zou ik graag de mannen in een zwart kostuum + zwart hemd hebben met een fuchsia das. Is niet van dat zacht baby roze maar ja wat denken jullie gaat dit erover of ... juist niet.

Dankje voor de info en raad.

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1862

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik27-10-2009 11:20:16

Hey

Zwart en fuchsia zijn zeker heel mooi en ik zou niet twijfelen met die das. Gaat zeer stijlvol zijn. Onze traiteur werkt ook steeds in die kleuren en dat is echt super chique!

Groetjes

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik27-10-2009 12:53:23

mijn verloofde heeft een kostuum gepast: grijs met een fushia hemd en dito das...was echt magnifiek! Toon op toon hemd en das is dus ook heel mooi maar het is natuurlijk een kleur waarmee je moet staan. Als het voor de ganse suite is lijkt me enkel de das inderdaad beter.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik28-10-2009 11:44:29

Gaat idd mooi zijn!
Mijn schoonbroer had ook een fuchia das aan tijdens onze trouw (zijn vrouw had een fuchia kleed daarmee) en dat was best wel mooi.
Of de mannen daar tevreden mee gaan zijn is iets anders, maar de bruid beslist he ;-)

Groetjes, Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info