Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Concept shop Linea Raffaelli Brugge

27-10-2009 11:33:45
Heeft iemand hier al ervaring mee.
Ik ben al gaan passen in twee winkels buiten Brugge, en de kleedjes verschillen 150 euro in prijs. Vind ik best wel veel.
Zou ook eens naar Brugge willen gaan kijken.
Is de winkel die rechtstreeks met de fabricant werkt, en misschien nog goedkoeper.
Heeft iemand al ervaring met de LR shop in Brugge?
Nathalie

Nathalie
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 799

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik27-10-2009 12:27:17

hoi Nathalie
ik heb mijn kleedje daar gekocht
SUPERbediening
wat me vooral opviel in de winkel was de rust...ze zijn allen enorm vriendelijk en ze geven je een uiterst mooi en goed gevoel
Weet dat je daar ook de volledige collectie ziet hangen hé, in andere winkels slechts enkele modellen
Je moet zeker eens gaan, best wel een afspraakje maken dan hebben ze alle tijd voor je!!
succes
Isabel
12-12-09

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik27-10-2009 13:22:41

Hoi,
Ik heb op 9 november een afspraak bij Linea Raffaelli in Brugge, toen ik langs ging om een afspraak te maken, was die verkoopster alleszins héél vriendelijk!

Een collega van me heeft me gezegd dat een kleed van LR 200 euro goedkoper is in de shop in Brugge dan als je het ergens anders koopt, is dus wel al eens de moeite...

succes ermee!

Stefanie
27-08-2010

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik27-10-2009 13:46:11

Hey

De LR winkel in Brugge is echt een aanrader, ze zijn daar super vriendelijk.
Mijn kleedje kwam niet van LR, maar mijn zus en mama hebben hun suite kleren daar gekocht en we kunnen er alleen maar goeds van zeggen! Zeker een aanrader om daar eens langs te gaan!
Groetjes

Truus
29-5-2010
 Meld misbruik27-10-2009 13:47:37

Hallo

Ik heb zaterdag 31/10 een afspraak in de winkel van LR in Brugge.
Nu vroeg ik me af hoe lang dat ongeveer duurt.
Kan je na de tijd die ze voor je uittrekken nog wat langer blijven en op je eentje rondkijken?

Bedankt voor de info!

Groetjes,
Truus

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik27-10-2009 13:56:38

Ik ben al twee keer gaan passen (wel in andere winkels) en twee keer ben ik toch 2u aan het passen en zoeken geweest.
Dus tijd genoeg!

Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik27-10-2009 14:24:09

Ik ben er al gaan passen en het zijn heel vriendelijke mensen. Ik was eigenlijk eerst naar een andere winkel geweest waar ik teleurstellend buitenkwam en we besloten dan toch maar eens een kijkje te gaan nemen in de concept store. Het was er redelijk kalm en ik had 3 kleedjes in mijn hoofd die ik wou passen (van collectie 2009). Die mevrouw heeft ze me uiteindelijk laten passen, waar ik heel blij om was want zo kon ik toch een beter beeld krijgen van wat het mooiste was en wat niet. Als je nog totaal geen idee hebt zal ze je de hele collectie tonen en een aantal kleedjes doen passen, dit duurt lang, vandaar dat ze een afspraak willen. Ik zou eens in de catalogus kijken en de kleedjes waarvan je zeker bent dat je ze niet mooi vindt, sowieso niet passen.
De kleedjes zijn er idd zo'n 200€ goedkoper dan in andere winkels, dus als je voor een Linea gaat, dan zou ik die daar bestellen. Voordeel is ook dat de retouches inbegrepen zijn in de prijs terwijl dat in de andere winkels meestal niet zo is.
Groetjes en succes !

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik27-10-2009 18:44:59

Ik heb een afspraak gemaakt voor naar Brugge te rijden.
Is anderhalf uur rijden, maar heb het er voor over!

lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik27-10-2009 19:31:16

Hey!

Ik heb een 2-tal weken terug daar ook mijn trouwjurk gekocht en vond het er super! Kan wel niet echt vergelijken met andere zaken, want het was mijn eerste pasbeurt. Iedereen is er heel vriendelijk, niets is hen teveel, je krijgt bij elke jurk ook een bijhorende ketting zodat je echt áf bent als je uit het pashokje komt... Ik twijfelde uiteindelijk tussen 2 jurken en heb deze elk nog 3 keer aangedaan, maar niks was hen teveel! Uiteindelijk had ik na ong 3 uur mijn jurk met bijhorende schoenen en juwelen gekozen. Echt een aanrader!

Lendsey
9-10-2010
 Meld misbruik28-10-2009 11:39:28

Hey,

Ik heb er op donderdag 5 november ook een afspraak en kijk er nu al naar uit! Heb er niets dan goeds over gehoord...

Gewoon even ter info, moest ik dan beslissen: dit is het, vragen ze dan een cash voorschot of hoe zit dat daar in zijn werk?

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik30-10-2009 8:29:23

@ Lendsey

hallo
ik had ook een afspraak gemaakt gewoon om even te zien hoe ik ermee stond. ik heb direct beslist en je moet dan wel een voorschot van 500€ betalen.

gr
Isabel

Truus
29-5-2010
 Meld misbruik30-10-2009 12:30:06

Hallo

Ik heb morgen een afspraak in LR Brugge voor een eerste pasbeurt.
Moest ik direct mijn droomkleed vinden, dan moet ik dus een voorschot betalen.
Kan dit via banccontact of visa? Of enkel cash?

Bedankt
Truus (al beetje zenuwachtig voor morgen)

janny
4-9-2009
 Meld misbruik30-10-2009 16:57:01

Dat zou ik zelfs een aanrader noemen! Ze zijn daar enorm vriendelijk.Ze geven je advies en je gaat zeker niet buiten met het gevoel dat je "moest" kopen. Veel sucses

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik31-10-2009 11:22:26

Ik kan al niet meer wachten om volgende week te gaan passen.
Zelden zoveel goede commentaar over één winkel gehoord.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...