TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
26-5-2006
|
25-10-2005 12:26:30
Hey Lindsay
Wel wij trouwen in W-Vl en ons feest is in Maldegem !
Ik kan al niet meer wachten (hoewel er moeten nog wat kilookes af :-) )
Hebben jullie al veel voorbereid ?
Groetjes
Lien
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
25-10-2005 12:36:54
Troost je: bij mij moeten er ook nog enkele kilo's af. Ben op 15.10 mijn trouwkleed gaan kiezen en iets slanker zou toch mooier zijn... Ik mag pas begin maart terug mijn kleed gaan passen, dus ik heb nog even tijd.
Bij ons zijn de belangrijke dingen al in orde. Al gereserveerd: feestzaal, gemeentehuis, kerk, DJ, fotograaf, vervoer. Trouwkleed heb ik dus ook net besteld. Misboekje is zo goed als af (kon ik gewoon niet mee wachten), moet enkel nog door de pastoor goedgekeurd worden.
De rest kan je niet echt op voorhand doen, hé. Nu even afwachten en begin volgend jaar terug in actie schieten voor de accessoires, bloemen, kostuum, afspraak met pastoor, ringen, ...
Hebben jullie nog veel te zoeken?
|
|
Lien
26-5-2006
|
25-10-2005 12:44:17
hehe denk dat wij even ver staan als jullie ! Dito voor het misboekje :-))
Waar wonen jullie ergens ? Mijn vriend is nl. ook van antwerpen afkomstig ! Ja wel ik wil ook nog wel wat afvallen,maar mag max 5kg zijn heb ik me in de winkel laten vertellen meer kunnen ze niet retoucheren ...
Alle ik ben dan alvast al niet alleen met mijn dieetprobleem, het is alleen ik heb gewoon geen karakter he!
Wij moeten ook nog langs de priester gaan, maar die zou ons zelf contacteren. Voor alle andere zaken ben ik al eens gaan rondhoren en prijzen vergelijken maar dat kan je inderdaad nog niet bestellen ...
Waar houden jullie jullie feest ?
Groetjes
Lien
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
25-10-2005 13:00:55
Echt wel komisch, veel overeenkomsten!!
Ik ben afkomstig van Kalmthout, we trouwen ook daar voor de wet en de kerk, en ook het feest is daar, in feestzaal De Kievit (www.feestzalendekievit.be ). Mijn vriend Peter komt uit St.-Job-in-'t-Goor. Na de trouw verhuizen we naar daar, we zijn in St.-Job aan het bouwen.
Je bent zeker niet alleen met je dieet, mijn doel is 10 kg kwijt geraken. Alleen lukt het me heel slecht, aangezien ik de laatste 3 jaar door de pil, 10 kg ben bijgekomen en het er ook niet meer af wil... In de bruidswinkel vertelden ze me over een vrouw die na de bestelling van haar kleed zwanger was van een drieling, en dat kleed hebben ze ook helemaal kunnen aanpassen. Dus er is veel mogelijk!
Bij ons gaat de priester ons ook zelf opbellen. Ik heb enkel de dag en het uur kunnen vastleggen bij de koster, en een infoblad ingevuld. Het gesprek met hem is later. We zijn al wel naar een trouw in onze kerk gaan kijken (in onze parochie trouwt er gemiddeld maar 1 koppel per jaar!!), en toen herkende de pastoor ons (doordat de koster hem zei dat wij de volgende trouwers zijn) en is hij een babbeltje komen doen. Toffe man.
Nog veel succes met alles!
|
|
Liesje
25-3-2009
|
25-10-2005 18:57:34
Hoi, Sorry dat ik er mss zomaar tussen kom! Maar ik was hier wat aan het rondlezen en ineens zag ik Kalmthout staan! Ik trouw op 25/03/'06 in Heide (en gemeentehuis van Kalmthout uiteraard!) Groetjes Liesje
|
|
Lien
26-5-2006
|
25-10-2005 19:57:02
oef toch al een pak van mijn hart dat ze mijn kleedje nog moeten kn aanpassen ... Nu moet ik alleen nog de kilookes kwijtspelen :-)
wij beginnen volgend jaar na ons huwelijk te bouwen dus het wordt zowieso een heel erg druk jaar voor ons !
Zal straks es piepen op je feestlocatie !
Groetjes en veel succes nog
Lien
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
26-10-2005 12:30:07
Hey Liesje,
geen probleem hoor, hoe meer bruidjes hoe meer vreugd hé.
Das tof, de eerste hier op het forum die ik tegenkom die ook van Kalmthout is!! We zullen dan waarschijnlijk dezelfde pastoor hebben, want die van ons heeft ook Heide als parochie!
Wat is trouwens je achternaam en hoe oud ben je? Misschien kennen we elkaar wel.
|
|
Lien
26-5-2006
|
27-10-2005 12:41:27
Hallo Lyndsey
IK heb zojuist besloten dat ik ga starten met infraligne ! Iets id aard van bodystyling.
Hopelijk helpt dit voor mijn kilookes !
groetjes
Lien
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
27-10-2005 18:13:57
Ha ja, dit ken ik, denk ik, mijn moeder heeft ook zoiets gedaan. Met warmeluchtcabines waarin je dan oefeningen moet doen. Wel heel duur. En veel resultaat heeft het niet gehad... Maar alvast heel veel succes!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|